تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820526193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد بازدید جمعی از مسئولان دورود از روند پرشتاب بازسازی خطوط فرسوده ریلی لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
بازدید جمعی از مسئولان دورود از روند پرشتاب بازسازی خطوط فرسوده ریلی لرستان
جمعی از مسئولان دورود از روند پرشتاب بازسازی خطوط فرسوده ریلی لرستان بازدید و از نزدیک مشکلات کارگران و کارمندان این حوزه را لمس کردند.

خبرگزاری فارس: بازدید جمعی از مسئولان دورود از روند پرشتاب بازسازی خطوط فرسوده ریلی لرستان



به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، امروز جمعی از مسئولان شهرستان دورود از روند پروژه بازسازی خطوط ریلی لرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند این پروژه قرار گرفتند. در این مراسم حجت‌الاسلام رضا حقیان امام‌جمعه شهرستان دورود، ماشاءالله نعمتی فرماندار شهرستان دورود، اسد عبدالهی فرماندار شهرستان ازنا، بهمن واقعی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دورود، سید حسین مرتضوی مدیرکل راه‌آهن لرستان، ربیع الله قربانی رئیس دادگستری شهرستان دورود، ریاست اداره اطلاعات، و جمعی از مدیران محلی و کارکنان و معاونین اداره کل راه‌آهن لرستان حضور داشتند.



فرماندار شهرستان دورود در جریان این بازدید در جمع کارگران با اشاره به روند این پروژه اظهار داشت: بازسازی خطوط ریلی لرستان کاری بزرگ و ماندگار است. ماشاء‌الله نعمتی تصریح کرد: پس از حوادث متعدد در محور ریلی مرکز به جنوب کشور در محدوده راه‌آهن لرستان که به دلیل فرسودگی خطوط صورت می‌گرفت شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم و تاکنون با روند پیشرفت قابل قبولی همراه بوده است. وی با اشاره به وقوع 9 حادثه ریلی طی هشت ماه ابتدایی سال گذشته خاطرنشان کرد: پس‌ازاین حوادث متعدد با پیگیری‌های فراوان مسئولان شهرستانی و استانی و در رأس استاندار لرستان اعتبار بسیار قابل‌توجهی برای اجرای این پروژه از سوی راه‌آهن کشور در نظر گرفته شد و پس‌از آن روند بازسازی شتاب فراوانی گرفت.



نعمتی یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته اعتباری بالغ‌بر 200 میلیارد تومان از سال گذشته در پی اجرای این پروژه جذب این استان شده است که در نوع خود کم‌نظیر است. وی با اشاره به شرایط جغرافیایی منطقه راه‌آهن لرستان تأکید کرد: انجام کار بازسازی در محدوده ریلی لرستان بسیار سخت و پیچیده است و در این‌ بین کارگران زحمت‌کش راه‌آهن بسیار تلاش می‌کنند تا بتوان هرچه سریع این پروژه به پایان برسد. در ادامه سید حسین مرتضوی مدیرکل راه‌آهن لرستان بابیان اینکه طول خطوط اصلی راه‌آهن لرستان 155 کیلومتر است، گفت: تاکنون کار بازسازی در 106 کیلومتر از این خطوط به پایان رسیده است. مرتضوی تأکید کرد: هم‌اکنون کار بازسازی در بلاک سپیدشت به چم سنگر به طول 18 کیلومتر در حال انجام است.



*مطالبات 4 ماهه کارگران شرکت تراورس در ادامه جمعی از کارگران فعال در این پروژه که تحت پیمان شرکت تراورس راه‌آهن قرار دارند از طلب چهارماهه حقوق خود گلایه کردند و اظهار داشتند: باوجود تلاش‌های کارگران تاکنون چهار ماه از حقوق آن‌ها پرداخت‌ نشده است. فرماندار شهرستان دورود در پی طرح این مشکل، اظهار داشت: تا حدودی از وضعیت مطالبات کارگران شرکت تراوترس اطلاع داریم و پیگیری‌های صورت گرفته است که امیدواریم هرچه سریع این شرکت اقدام به پرداخت دستمزد کارگران خود کند. وی با اشاره به تغییرات در مدیریت این شرکت تأکید کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم مسئولان این شرکت برای رفع مشکلات کارگران خود اقدام کند.



لازم به ذکر است، سید حسین مرتضوی مدیرکل راه‌آهن لرستان با اشاره به پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، اظهار داشت: در حال حاضر مشکلات نقدینگی باعث بروز این مشکل از در این شرکت شده است و مذاکرات لازم و خواسته‌های کارگران را از مدیران این شرکت پیگیری کرده‌ایم و امیدواریم هرچه سریع‌تر این مشکل حل شود. -------------------------------------- گزارش و عکس از: توحید وانشانی --------------------------------------

94/10/25 - 02:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن