تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص دو میلیارد ریال اعتبار برای مرمت پل میرزارسول / سایه تخریب از روی میرزا رسول کنار می رود


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از اختصاص 900 میلیون ریال اعتبار استانی و یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ملی برای مرمت و بهسازی پل تاریخی میرزا رسول میاندوآب خبر داد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از زرین خبر ، محمد فتحی در جریان بازدید و بررسی مشکلات پل میرزارسول میاندوآب با بیان اینکه حفظ، مرمت و بهسازی این اثر تاریخی یکی از اهداف این اداره کل تا پایان امسال است، اظهار کرد: در همین راستا کار مرمت و بهسازی بستر آن را شروع کرده ایم.
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سال گذشته این اثر تاریخی به صورت سطحی مورد مرمت و بهسازی قرار گرفته است، افزود: در این مرمت به کالبد و بستر آن بی توجهی شده بود که همین امر سبب تخریب و در آستانه نابودی قرار گرفتن این پل تاریخی شده بود.
وی گفت: برای بهسازی و جلوگیری از تخریب، امسال 900 میلیون ریال را از محل اعتبارات استانی برای بهسازی و مرمت کالبد و بستر پل میرزا رسول اختصاص دادیم.
فتحی با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات ملی برای مرمت پل های تاریخی میرزا رسول و کوسه لر میاندوآب، تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی امیدواریم بتوانیم، کار مرمت و بهسازی پل میرزا رسول را تا پایان ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
اختصاص دو میلیارد ریال اعتبار برای مرمت پل میرزارسول / سایه تخریب از روی میرزا رسول کنار می رود






پنجشنبه ، ۲۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن