تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819019761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج 15 هکتار از اراضی زیستگاهی ایلام از تصرف متخلفان/ شناسایی و معرفی 10 متخلف به مراجع قضایی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: این اراضی که در محدوده عرصه های زیستگاهی قرار داشتند توسط برخی افراد تصرف و عمدتا به باغ تبدیل شده بودند.
به گزارش تابناک ایلام، مسئول حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 هکتار از اراضی زیستگاهی و تحت مدیریت چهارگانه این اداره کل از تصرف افراد متحلف و متصرف خارج شده است.
محسن موسی بیگی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اراضی که در محدوده عرصه های زیستگاهی قرار داشتند توسط برخی افراد تصرف و عمدتا به باغ تبدیل شده بودند.
وی با بیان اینکه 14 هکتار از این اراضی در حوزه شهرستان ایلام و مربوط به منطقه حفاظت شده مانشت و قلارنگ است، افزود: در جریان رفع تصرف این اراضی، 10 نفر متخلف نیز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
مسئول حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام در عین حال خاطر نشان کرد: در یکسال گذشته هیچ گونه دخل و تصرفی در اراضی تحت مدیریت این اداره کل صورت نگرفته است.
موسی بیگی با اعلام اینکه اراضی تحت مدیریت این اداره کل مرزبندی مشخص و معین دارد، از پیگیری پرونده این متخلفان در مراجع قضایی و قانونی خبر داد و گفت: هنوز میزان جرایم برای این افراد از سوی محاکم قضایی مشخص و تعیین نشده است.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

پنجشنبه ، ۲۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن