تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820678595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار اهالی بسیج رسانه در کاشان با خانواده شهید سید فرهاد متولی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دیدار اهالی بسیج رسانه در کاشان با خانواده شهید سید فرهاد متولی
اهالی بسیج رسانه در کاشان با خانواده معلم شهید سید فرهاد متولی نوش ابادی دیدارکردند.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پدر این شهید در این ضیافت معنوی و نورانی که لبیک خبرنگاران کاشانی به دعوت شهید بود در حالیکه آثار داغ و فراق فرزند در سیمای محزون اما استوارش موج می زد با بغضی سراسر از حسرت و اندوه جگرسوز در ابتدای کلام گفت «چه بگویم از فرزندی که حتی از کو دکی معلم من بود و به پدر درس می داد. سید دخیل متولی پدر شهید گفت: اخلاق و ایمان فرهاد برجسته ترین ویژگی فرزندش بود که به درس می داد و همیشه مانند یک یار و پشتیبان قوی و با محبت در کار و زندگی برایش بود. وی، با تاکید بر اینکه سیدفرهاد از همان اوان کودکی برایش فرزندی مهربان، وظیفه شناس، غمخوار و پشتیبانی دلگرم کننده بود گفت: شهید در هیچ شرایطی حتی زمان درس و مدرسه او را تنها نمی گذاشت و همیشه برایش یار و همراهی بی قرینه بود که هر لحظه این ایام برایش خاطرانگیز و فراموش ناشدنی است.
این خیر مدرسه ساز که به یادبود سیدفرهاد و دغدغه تعلم دینی و فرهنگی فرزندش یک آموزشگاه را در شهر نوش آباد ساخته است تا کلاس درس تربیت مربی فرزندش همیشه باز باشد گفت:تمام عشق و علاقه و هدف فرزندش اسلام و قرآن و اهل بیت(سلام الله علیهم اجمعین) و هدایت نسل جوان در مسیر خدا و عترت و کلام الهی بود.

کبری جزائری، مادر شهید نیز که بغضی جانسوز اجازه صحبت کردن برای جگرگوشه اش را به او نمی داد گفت: سراسر زندگی سید فرهاد که از دو سالگی پا به پای او به مسجد می رفت و عشق به پاکی و راستی و دینداری با گوشت و خون و پوستش روییده شد خاطراتی سازنده و هدایتگر است. به گفته وی، مهر و محبت و ادب و مهربانی و گرمی و صفای فرزندش برجسته ترین شاخصه وی بود آنچنان که هر وقت از راه یا مدرسه می رسید دستش را با یک دنیا عاطفه و علاقه می گرفت و با احترام و ارادت تمام سلام و بذل محبت می کرد.

وی، خلق و خوی محمدی و برخورد خوش و ملاطفت آمیز فرزندش با مردم را تاکید کرد و گفت: فرهاد همیشه می گفت در برخورد با تمام افراد حتی کسیکه به خواب غفلت رفته و از دین دور شده با مهربانی و برخورد آرام و زبان دین صحبت کنید تا مایه هدایت وی شوید.

حرمت سادات متولی، خواهر کوچک شهید نیز که هنوز داغ جگرسوز حسرت آخرین خداحافظی و بوسیدن برادر در قلبش شعله می کشد و بر آن سنگینی می کند گفت: در معرفی برادری که پنج سال بیشتر نداشتم راهی جبهه شد و آخرین لحظه وداع فقط و فقط برای اینکه مهر مادری مانع راهش نشود به عمد بدون خداحافظی رفت چه بگویم.

وی با اشاره به چشم انتظاری های مادرش در فراق سید فرهاد که مدت 27 ماه مفقود الاثر بودنش بیابان گرد دشت و صحرا و دنبال خبری از جگرگوشه اش بود گفت:سخت است داغ و فراق مادری را توصیف کرد که چشم به راه آمدن فرزندش بود و برایش خبر آوردن پیکر مطهرش را در شب عید فطری پس از یک ماه توسل پدرش به چهارده معصوم آوردند.

شهید ﺳﯿﺪ ﻓﺮھﺎد ﻣﺘﻮﻟﯽ متولد دانشجوی تربیت معلم، دوم اردیبهشت سال 42 در جوار مسجد قائمیه شهر نوش آباد 23 اردیبهشت ﺳﺎل 61 طی آزاد ﺳﺎزی ﺧﺮﻣﺸهر در ﻋﻤﻠﯿﺎت ﺑﯿﺖ اﻟﻤﻘﺪس به شهادت رسید و پیکر پاکش ﭘﺲ از 27 ﻣﺎه ﭼﺸﻢ اﻧﺘﻈﺎری ﺧﺎﻧﻮاده در ﺷﻠﻤﭽﻪ(شرق بصره) ﭘﯿﺪا ﺷﺪ . 


۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن