تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موکب هلال تنها موکب ایرانی کاملا مردمی/ امسال ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: حجت الاسلام شریفیان گفت: در سال ۹۴، ۳۵۰ میلیون تومان در موکب هلال هزینه شد که ۱۵۰ میلیون تومان آن به صورت نقدی و ۲۰۰ میلیون تومان دیگر به صورت نذورات دریافت شده بود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خطب شکن ، مدیر موکب هلال با اشاره به این که هزینه های موکب هلال به صورت کامل از کمک های مردمی تامین شده است، تاکید کرد: این موکب تنها موکب مردمی در مسیر نجف تا کربلاست و کوچک ترین وابستگی به کمک های دولتی ندارد.
حجت الاسلام سید عباس شریفیان در ادامه به تشریح ابعاد فعالیت های موکب پرداخت و خاطر نشان کرد: پذیرایی از زائران حسینی در کشوری دیگر، کاری بسیار دشوار بود که جز با عنایت اباعبدالله(ع) ممکن نبود.
مدیر موکب هلال در ادامه با تشریح عملکرد موکب، توضیح داد: امسال سه گروه قبل از اربعین به محل احداث موکب اعزام شدند که تحویل گرفتن و ثبت وقف نامه ی زمین اهدایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در اردیبهشت ماه سال جاری، زیرسازی و حفر چاه آب در مهرماه و نصب اسکلت فلزی، کاشی کاری سرویس های بهداشتی در روزهای منتهی به اربعین، از جمله فعالیت های آنان بود.
حجت الاسلام شریفیان فعالیت های عمرانی موکب را بسیار چشم گیر معرفی کرد و گفت: گروه عمرانی در ۲۰ روز حضور در محل موکب، با تلاش های شبانه روزی خود فعالیت های بسیار زیادی انجام داده بودند، به طوری که ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
موکب هلال تنها موکب ایرانی کاملا مردمی/ امسال ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است



موکب هلال تنها موکب ایرانی کاملا مردمی/ امسال ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است






پنجشنبه ، ۲۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن