تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803104810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵ هزار شهید ورزشكار در کشور شناسایی شده است/ خراسان شمالی ۶۶ شهید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیركل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:
۵ هزار شهید ورزشكار در کشور شناسایی شده است/ خراسان شمالی ۶۶ شهید

مسعود امینی


شناسهٔ خبر: 3024911 - پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
استانها > خراسان شمالی

بجنورد - مدیركل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: از بین شهدای دفاع مقدس پنج هزار شهید ورزشكار با آثار و گواهینامه های آنان شناسایی شده است. به گزارش حبرگزاری مهر، مسعود امینی ظهر پنجشنبه در نخستین یادواره شهدای ورزشكار خراسان شمالی كه با حضور مسئولین استانی و خانواده های شهدای ورزشكار استان در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار شد، افزود: امروز آرامش و امنیت نطام اسلامی از برکت خون مطهر شهداست و از این جهت باید فرهنگ ایثار و شهادت از طریق مختلف به جامعه معرفی شود. وی گفت: از بین شهدای دفاع مقدس پنج هزار شهید ورزشكار با تمام آثار و گواهینامه های آنان شناسایی شده است. امینی اظهار كرد: این در حالی است كه درعرصه دفاع از حریم امامت و ولایت نیز شهدای ورزشكاری تقدیم شده است. وی با اشاره به اینكه دشمنان اسلام با استفاده از ابزارهای جنگ نرم در پی تخریب نظام اسلامی هستند، افزود: دشمنان اسلام به وسیله رسانه ها و جریان سازی های مختلف می خواهند ملت غیور و ولایت مدار ایران اسلامی را بترسانند اما ملت ایران می داند که دشمن همیشه در تحقق اهداف خود ناكام مانده است. امینی گفت: دشمنان اسلام هر حرف و ادعایی دارند پوشالی و خالی است، اما نظام مقدس از ظرفیت های بسیاری برخوردار است و از همه این ظرفیت ها برای مقابله با دشمن استفاده می کند. مدیركل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز اسرائیل و آمریكا در بین نگاه عامه مردم جهان اسلام منزوی هستند. وی همچنین با اشاره به بخشی از سخنان حضرت امام خمینی(ره) در خصوص شهدا اظهار كرد: امروز امنیت ایران اسلامی از معمار كبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر اسلام و هشت سال دفاع مقدس است. خراسان شمالی ۶۶ ورزشکار شهید دارد فرمانده سپاه جوادلائمه خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: این استان دارای ۶۶ شهید ورزشكار است كه برگزاری چنین یادواره‌هایی تنها بهانه ای برای معرفی آنان است. سردار سیدحسن مرتضوی افزود: باید معرفی شهدای ورزشكار استان به جامعه به خوبی صورت گیرد تا الگویی برای ادامه راه جوانان ورزشكار باشند.

وی گفت: اگر جامعه ورزشکاران، شهدای ورزشكار را الگو، سمبل و قطب نمای حركت خود قرار دهند بدون شك تمام اهداف دشمن نقش برآب می شود. سردار مرتضوی اظهار كرد: مسئولین خراسان شمالی نیز در زمینه معرفی شهدای ورزشكار استان به جامعه بیشتر متمركز شوند و در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند. وی همچنین با اشاره به برگزاری نخستین كنگره سه هزار شهید خراسان شمالی افزود: برگزاری چنین یادوراه هایی طلایه دار این حركت مبارك است و فضا را برای شكل گیری و معرفی بیشتر شهدا و فرهنگ شهادت آماده می سازد. به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره شهدای ورزشكار خراسان شمالی با حضور مسئولین كشوری و استانی در مركز استان برگزار شد و در پایان این مراسم نیز از كتاب شهید مرتضی ارجمندنیا از شهدای ورزشكار رشته كاراته استان رونمایی شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن