تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820126378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای برنامه های فرهنگی با تکیه بر اصول دینی تاثیرگذارتر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اجرای برنامه های فرهنگی با تکیه بر اصول دینی تاثیرگذارتر است امام جمعه شهرستان آستارا گفت: اجرای برنامه های فرهنگی با تکیه بر اصول و آموزه های دینی تاثیر گذار و ماندگارتر است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ دي ساعت 13:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از گیلان ،حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در جریان بازدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا افزود: امور فرهنگی را باید با برنامه ریزی درست و با تکیه بر اصول دینی و قرآنی در جامعه اسلامی پیاده کنیم.
وی اضافه کرد: فرهنگ سازی در باب یک موضوعی ممکن است پروسه زمانی طولانی را بطلبد ولی با صبر و برنامه ریزی مدون می توان به نتیجه حائز اهمیت دست یافت.
وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا از طریق جنگ نرم برنامه های شوم خود را پیاده کنند ، اظهار کرد: بایستی برنامه های فرهنگی ما آنچنان از کیفیت و قوت لازم برخوردار باشد تا بتواند به عنوان عامل خنثی کننده ظاهر شود.
وی بیان کرد: متاسفانه دشمنان در تلاش هستند تا با بهره گیری از ترفندهای تبلیغاتی خود ضد فرهنگ ها را به صورت فرهنگ جلوه دهند که این امر بصیرت جوانان را می طلبد.
امام جمعه آستارا در ادامه با بیان اینکه هنر بهترین زبان برای اشاعه فرهنگ اسلامی است، گفت: بایستی هنرمندان از ظرفیت هنر به نحو شایسته ای استفاده کنند.
حجت الاسلام حافظ نیا همچنین ادامه داد: اجرای برنامه های تاثیرگذار فرهنگی متناسب با آموزه های دینی و برپایی دعاهای کمیل و ندبه در سطح مساجد می تواند در راستای پررنگ نشان دادن فضاهای معنوی یاری رسان باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا نیز در جریان این بازدید افزود: انجمن های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با برگزاری برنامه های مختلف توانسته است در راستای نهادینه کردن و اعتلای فرهنگ اسلامی به معنای حقیقی گام بردارد.
ابوطالب جوان با اشاره به اینکه لازمه اثرگذاری برنامه های فرهنگی داشتن جذابیت در اجرای آنهاست، اضافه کرد: هنرمندان متعهد شهرستان آستارا توانسته اند در رشته های مختلف با برگزاری نمایشگاه های هنری ، برگزاری شب های شعر ، کلاس های قرآنی ، تولید فیلم و نمایش گامی در راستای رضایت مخاطبان و تقویت بنیه های فرهنگی بردارند.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 400 هنرمند ساماندهی شده در قالب هفت انجمن هنری زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا فعالیت می کند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن