تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار یزد: اختلاف سلیقه‌ها را پذیرفته‌ایم/در انتخابات به دنبال بازی سیاسی نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار یزد:
اختلاف سلیقه‌ها را پذیرفته‌ایم/در انتخابات به دنبال بازی سیاسی نیستیم
استاندار یزد با بیان اینکه اختلاف سلیقه‌های سیاسی را پذیرفته‌ایم و آن را باور داریم، گفت: همه سلیقه‌های سیاسی از نظر ما محترم هستند و ما به عنوان مجریان انتخابات، جدای از این مباحث به کار برگزاری باشکوه انتخابات می‌پردازیم.

خبرگزاری فارس: اختلاف سلیقه‌ها را پذیرفته‌ایم/در انتخابات به دنبال بازی سیاسی نیستیم



به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های استان یزد در آستانه انتخابات اظهار داشت: کار انتخابات در استان یزد بر اساس تقویم انتخاباتی تاکنون به نحو خوبی انجام شده و هیئت‌های اجرایی استان یزد شکل گرفته و 30 معتمد از طیف‌های فکری و سیاسی مختلف فعالیت‌های مربوط به خود را آغاز کرده‌اند. وی بیان کرد: از نظر ما هیئت‌ها ترکیب مناسبی داشتند و از همه سلیقه‌ها در آن حضور دارند ضمن اینکه در ثبت‌نام‌ها نیز اقبال کاندیداها خوب بود و این فراوانی حضور را نقطبه مثبتی برای استان یزد می‌دانیم. استاندار یزد، حضور کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در استان یزد را نیز خوب ارزیابی کرد و افزود: میزان ثبت‌نام‌ها نسبت به گذشته افزایش داشته و این نقطه قوتی برای انتخابات خبرگان رهبری در استان یزد است. وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس خبرگان باید زمینه حضور افراد عالم و دانشمند فراهم شود، بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی نیز افراد توانمند، پیگیر، دلسوز و دارای دیدگاه‌های کاربردی باید وارد مجلس شوند تا هم حضور آنها مجلسی قوی و پشتوانه برای نظام باشد و هم افراد راه‌یافته، برای مردم استان مفید و منشأ اثر باشند. میرمحمدی با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی نیز تاکنون با بی‌طرفی کامل و بدون جانبداری و با رعایت اصول اخلاقی و قانونی عمل کردند و خوشبختانه فضای تنگ‌نظری مشاهده نکردیم و همه امور با آرامش در حال پیگیری است. وی تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی سعه صدر در برابر برخی افراد نشان دادند تا انتخاب بیشتر توسط خود مردم انجام شود و مردم با تشخیص خود افراد اصلح را روانه مجلس کنند به نحوی که در استان یزد تنها چهار نفر احراز صلاحیت نشدند که علت آن نیز نقص در مدارک و عدم احراز صلاحیت آنها بود. استاندار یزد بیان کرد: امیدواریم در این دوره بتوانیم اعتماد عمومی را در مردم تقویت کنیم زیرا مردم پشتوانه و سرمایه‌های اصلی نظام هستند و هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار نظام افزایش خواهد یافت و حضور آنها نشان همبستگی و انسجام داخلی خواهد بود. وی اظهار داشت: همه ما باید به سهم خود وظیفه خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام دهیم تا بتوانیم حماسه‌ای کنیم تا دنیا وقتی این انسجام را دید، چشم طمع و تهدید خود را از نظام اسلامی دور کند. میرمحمدی، نقش رسانه‌ها را در این میان بسیار اثرگذار خواند و بیان کرد: نمی‌خواهیم موارد غیرواقع مطرح شود بلکه می‌خواهیم آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی کامل به مردم از طریق رسانه‌ها صورت گیرد ضمن اینکه انتظار داریم رسانه‌ها بحث کرامت انسانی را به عنوان یک اصل در تبلیغات خود برای کاندیداها مدنظر داشته باشند و همه نامزدها را محترم بشمارند و نقاط مثبت و شایستگی‌های افراد را برای مردم بازگو کنند. استاندار یزد تاکید کرد: همه تلاش استان این بوده و هست که انتخابات کاملا بی‌نظر و بی‌طرف برگزار شود و هیچ جانبداری از هیچ نامزدی انجام نشود که در این زمینه با فرمانداران و اعضای ستادهای همه شهرستان‌ها جلسه برگزار شده و از آنها خواسته شده تا آخرت خود را به منافع افراد نفروشند. وی تصریح کرد: ما در انتخابات به دنبال بازی سیاسی نیستیم بلکه ما خود را مجری انتخابات می‌دانیم و در تلاشیم آن را سالم و باشکوه برگزار کنیم.

94/10/24 - 13:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن