تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804010098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: 1225 نفر در سامانه کاروزی گلستان ثبت‎نام کردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:
1225 نفر در سامانه کاروزی گلستان ثبت‎نام کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: یک‌هزار و 225 نفر در سامانه کاروزی ثبت‎نام کرده‎اند و از مزایایی آن بهره‎مند خواهند شد.

خبرگزاری فارس: 1225 نفر در سامانه کاروزی گلستان ثبت‎نام کردند



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امرالله عباسی صبح امروز در جمع مدیران اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: طرح توسعه مشاغل دانش‎بنیان به کارورزی تبدیل شده و در اجرای این طرح به همه کسانی که قبلا ثبت‎نام کردند، اطلاع‎رسانی لازم انجام شده تا از مزایای طرح کارورزی بهره‎مند شوند. وی با بیان اینکه یک‌هزار و 225 نفر در سامانه کارجویی ثبت‎نام کردند، خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این طرح جلسات مختلفی در کارگروه اشتغال، شورای برنامه‎ریزی و همچنین کارفرما و کارورزان در شهرستان‎های مختلف استان برگزار شده است.  عباسی افزود: در این جلسات مشکلات اساسنامه و آئین‎نامه به صورت روزانه بررسی و گزارش فعالیت‎ها به استاندار ارائه می‎شود. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: همچنین مکاتباتی با کارخانه‎ها به منظور تشویق و ترغیب جذب نیروکار مهار، اعلام مشکلات سامانه طرح کارورزی و مکاتبه با دستگاه اجرایی در این خصوص نیز انجام می‎شود. این مسئول با بیان اینکه در این شرایط سخت دولت، برای اجرای طرح کارورزی دانش‌آموختگان منابع صد درصد یارانه‎ای در اختیار استان قرار گرفته و فرصت خوبی فراهم شده تا با کمک همه دستگاه‎ها از این فضا بهره‎مند شویم. عباسی اشاره‎ای به اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‎های اجرایی داشت و گفت: براساس سند توسعه اشتغال دستگاه‎ها تکلیف دارند، به اندازه سهمیه‎ای که برای آنها مشخص می‎شود شغل ایجاد کنند و آن را در سامانه رصد به ثبت برسانند. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: در سال جاری تا تاریخ 23 دی ماه، کمیته امداد گلستان با ثبت یک‌هزار و 677 شغل، صنعت و معدن و تجارت یک‌هزار و 431 شغل، صندوق مهر امام رضا 411 شغل بیشتر ثبت را در سامانه رصد داشته‎اند. عباسی یادآور شد: در مجموع با تلاش‎های دیگر دستگاه‎ها 4 هزار و 491 شغل ایجاد شده در سامانه رصد ثبت شده که این شغل‎ها راستی‎آزمایی نیز خواهند شد. 21 کاریابی غیردولتی در سطح گلستان فعال است وی با بیان اینکه 21 کاریابی غیر دولتی در سطح استان فعال است، افزود: در سال جاری 8 هزار و 395 نفر در این کاریابی‎ها ثبت‎نام کردند و 8 هزار و 797 فرصت شغلی نیز در این کاریابی‎ها اعلام شده که در نهایت برای 2 هزار و 936 نفر شغل ایجاد شده است. این مسئول اضافه کرد: همچنین نرخ بیکاری استان در بهار سال جاری 12.7 درصد و در تابستان 10.1 درصد بوده است. عباسی بیان داشت: نرخ رشد اشتغال ناقص نیز در بهار 18.1 درصد و در تابستان 21.1 درصد بوده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: وقتی نرخ اشتغال ناقص افزایش می‌یابد نشانگر این مسئله است که کیفیت کار در استان پایین است.

94/10/24 - 10:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن