تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815408145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضاییان: ملوان با عزت زنده می‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رضاییان: ملوان با عزت زنده می‌ماند
مدیرعامل ملوانان می گوید مالک قبلی برای این تیم تعهد ایجاد کرد و رفت اما گروهی باقی ماندند تا این تیم زنده و سر پا بماند.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود رضاییان در رابطه با اوضاع اخیر ملوانی ها پس از بازی برابر استقلال گفت:

در مقابل تیم های بزرگ مشکلات فراموش می شود

حسن بازی با تیم های بزرگ این است حریفان تمام مشکلات خود را فراموش می کنند و با قدرت در مقابل آن تیم قرار می گیرند، در بازی های اینچنینی عیار تیم هایی مانند ملوان مشخص می شود و توان بالقوه آنها بالفعل می شود، همانطور که دیدید در این بازی ملوان چقدر روان بازی کرد و توانست حریف صدرنشین را زمین گیر کند.

دو اتفاق خوب ملوان در این بازی

دو اتفاق خوب برای ما افتاد، اول اینکه تیم ما مدت ها بود که گل نزده بود و در این بازی موفق شد دو بار این کار را بکند و دوم هم اینکه یکی از بهترین مهاجمان ایران که مدت ها بود به دلیل مصدومیت نمی توانست آن طور که باید بازی کند و این برای ما مهم بود که او راه بیفتد و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

مربیان نمی توانند گل بزنند

در مورد کادرفنی می گویم که باید دید هرمربی چه ابزاری در دست دارد، قضاوت کردن بسیار سخت است، بهرحال موفقیت کادرفنی در گرو  گلزنی بازیکنان تیم است، خیلی از تیم هایی که مشکلات مالی را نیز ندارند بدتر از ما بودند، اگر ما پول بیشتری داشتیم، اگر آرش افشین و جلال رافخایی مصدوم نمی شدند الان وضعیت این تیم خیلی فرق می کرد و کادرفنی نیز می توانست بیشتر از کارهای تاکتیکی که برای تیم کرده است نتیجه بگیرد.

پاشنکو دیگر نمی توانست بازی کند

برای تمام زحمت های پاشنکو ارزش قائلیم و از او ممنونیم اما او از نظر روحی و روانی دیگر نمی توانست برای تیم بازی کند، بهرحال او هم شرایط خاص خود را داشت و همانطور که به من عنوان کرده بود دیگر نمی توانست با تمام توان در خدمت ملوان باشد.

به بازیکنان یکسان می پردازیم

با وجود شرایطی که داشتیم پاشنکو با دریافت 95 میلیون، بیشترین دریافتی را داشته است. اما نکته اینجاست که ما نمی خواستیم بیشتر از این به یک بازیکن بپردازیم، بهرحال تیم بازیکن های فراوانی که باید به آنها یکسان پرداخت. من قبلا این تجربه را داشته ام که اگر نخواهم به طور مساوی به تمام بازیکنان توجه کنم باعث ایجاد مشکل برای تیم می شود، حتی اگر آن بازیکن خارجی باشد.

خیال مان از دروازه راحت شد

در بازی برابر استقلال خیال مان از بابت دروازه راحت شد، سیدحسین حسینی به گونه ای درون دروازه تیم مان ایستاد و از آن حراست کرد که دروازه و دروازه با دغدغه اصلی ما نباشد و این نشان می دهد اتکا به نیروهای جوان خودمان می تواند ما را بی نیاز کند.

ملوان بیشتر از سایر باشگاه ها تیم داری می کند

شاید تعجب برانگیز باشد اما جالبت است که بگویم ملوان بندرانزلی بیشتر سایر باشگاه های ایرانی تیم داری می کند، ما به غیر از تیم اصلی و تیم ب و تیم های پایه، در فوتبال بانوان نیز فعالیت مستمر داریم و به طور کلی هر هفته دو یا سه تیم مان داخل و خارج از انزلی مشغول بازی هستند و این موضوع هزینه زیادی می برد.

تمام باشگاه هایی که دم از تیم داری در رده های مختلف می زنند همگی پشتوانه مالی خوب و دولتی دارند، می توان تک تک آنها را نام برد و مورد بررسی قرار داد، اما ملوان یکی از استثناهاست در این زمینه که با زحمت و برنامه ریزی کارش را دنبال می کند.

مالک قبلی فقط برای ما تعهد ایجاد کرد

زمانی که آقای بهشتی من دیگر نمی آیم، این باشگاه می توانست روی زمین بماند و کسی پیگیر نشود، آن موقع چه اتفاقی می افتاد؟ این آقا تنها آمد و برای ملوان تعهد ایجاد کرد و رفت! در آن زمان که من نبودم اما عده ای آمدند و گوشه ای از کار را گرفتند و ملوان را زنده نگه داشتند. ساعاتی مانده تا پایان نقل و انتقالات آقای بهشتی از تیم رفتند، تمام قرارداد با تعهداتی که ایشان ایجاد کرده بودند بسته شده بود.

تاکنون 3 میلیارد هزینه شده

بهرحال گروهی آمدند و کار را دست گرفتند و با هر ضرب و زوری که بوده تا اینجا آمدند که اتفاقا تا همین الان هم مبلغ 3 میلیارد تومان برای این تیم هزینه شده است، با اینکه هنوز نتوانستیم تعهد 30 درصدی مان به بازیکنان را انجام دهیم ولی تمام تلاش مان را کردیم و بازیکنان و همه اعضای تیم هم دست به دست هم دادند تا این تیم کماکان رقیب قدرتمندی برای سایر تیم های لیگ برتری باشد.

افرادی آمدند تا ملوان با عزت زنده بماند

افرادی تحت عنوان هیات مدیره آمدند و تا این تیم به حیات آبرومندانه خود ادامه دهد، آنها هم می توانستند بگویند که ما نیستیم، متاسفانه جامعه ما برای کسانی که می گذارند و می روند بیشتر از کسانی که می مانند و در شرایط سخت کار می کنند ارزش قائل است. متاسفانه همیشه می گویند اگر کار کردن سخت است بگذارید و بروید، دیگر کسی نمی گوید که اگر قرار باشد هرکسی که می بیند کار سخت است بگذارد و برود چه بلایی به سر تیم می آید. بیاییم برای آنهایی که ماندند و با تلاش کار می کنند ارزش قائل باشیم.

جلوی اسراف را گرفتیم

ما به مفهوم مطلق سعی کردیم جلوی ریخت و پاش و اسراف را بگیریم، در شرایطی که همه تیم ها به اردوی خارجی می روند ما می گوییم به اردوی بندرعباس می رویم و تازه این اردو را نیز با کمک و هماهنگی نیروی دریایی قطعا برگزار خواهیم کرد.
از بازیکنان و کادرفنی و هیات مدیره قدردانی می کنم که در شرایط سخت همه سعی خود را کردند تا ملوان با عزت زنده بماند و بازی کند.

مسعود رضائیان (مدیرعامل) ملوان بندرانزلی

ارسال به تلگرام


16:26  1394/10/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن