تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هازارد: چلسی شانس قهرمانی در دو جام را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هازارد: چلسی شانس قهرمانی در دو جام را دارد
ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی، به موفقیت تیمش در نیم فصل دوم خوشبین است و چلسی را صاحب شانس برای قهرمانی در دو جام می داند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه چلسی تا هفته 16 لیگ برتر انگلیس، متحمل 9 شکست شد و در رده شانزدهم قرار گرفت، مدیران این باشگاه تصمیم به برکناری مورینیو گرفتند. گاس هیدینک به جای آقای خاص هدایت چلسی را بر عهده گرفت و هازارد معتقد است که با مربی جدید، چلسی در مسیر درستی قرار دارد. این تیم با مریگری هیدینک، در سه بازی اخیر خود یک برد و دو تساوی کسب کرده است.

هازارد در مورد شانس چلسی برای رسیدن به موفقیت در نیم فصل دوم به وبسایت این باشگاه گفت:" ما در مسیر درستی قرار داریم و فقط باید استارت پیروز شدن در بازی های پیش رو را بزنیم.هر چقدر بیشتر پیروز شویم، اطمینان و اعتماد به نفس از دست رفته ما بیشتر می شود.

در نیم فصل دوم ما هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی و نیز لیگ قهرمانان را داریم. نیازی نیست خیلی به دور دست ها فکر کنیم؛ تنها کاری که باید انجام دهیم کسب پیروزی در بازی های بعدی است. هرچقدر بیشتر، بهتر."

چلسی در جام حذفی، هفته آینده به مصاف اسکانتورپ یونایتد و در یک هشتم لیگ قهرمانان نیز اواخر بهمن ماه به دیدار پاری سن ژرمن خواهد رفت.


ادن هازارد چلسی

ارسال به تلگرام


16:36  1394/10/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن