تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820668391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آینده نزدیک 400 کیلومتر راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در آینده نزدیک
400 کیلومتر راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از بشارت‌های رئیس جمهور در سفری که به این استان داشت احداث را‌ه‌آهن اصفهان ـ شهرکرد ـ خوزستان به طول 450 کیلومتر بود.

خبرگزاری فارس: 400 کیلومتر راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود



 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی امشب در بازدید از سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از بشارت‌های رئیس جمهور در سفری که به این استان داشت احداث را‌ه‌آهن اصفهان ـ شهرکرد ـ خوزستان به طول 450 کیلومتر بود.  
وی با اشاره به اینکه این راه‌آهن مسیر اصفهان به اهواز را 470 کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند  بیان داشت: حدود 200 کیلومتر از این راه‌آهن در شرایط کوهستانی محض قرار دارد و نزدیک به 140 هزار میلیارد ریال هزینه خواهد داشت و در مدت‌زمان ساخت، برای 2 هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.
این مسئول تاکید کرد: با به نتیجه رسیدن طرح را‌ه‌آهن اصفهان – شهرکرد – خوزستان چندین هزار تن کالا و چندین هزار نفر مسافر جابه‌جا خواهند شد که این امر باعث کاهش تردد کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و... است که به حفظ هوای پاک در این استان کمک شایانی خواهد کرد.
سلیمانی با بیان اینکه ساخت را‌ه‌آهن استان مستلزم مقدماتی بود افزود: تکمیل کار کارشناسی و مطالعات که همچنان ادامه دارد و اخذ مجوزهای لازم ازجمله این کارهای ابتدایی بوده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بالاخره بعد از فراز و نشیب‌های بسیار برجام در هفته آینده اجرایی خواهد شد ادامه داد: با اجرای این طرح و رفع تحریم‌ها ایران تبدیل به یک کشور قوی در منطقه خواهد شد به همین دلیل کشورهای بسیاری مثل عربستان تا جایی که می‌توانستند در مقابل این کار سنگ‌اندازی کردند تا جلوی آن را بگیرند اما خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و سایر مسئولان نظام نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.
وی موضوع مهم دیگری که کشور با آن روبه‌رو است را انتخابات پیش رو برشمرد و خاطرنشان کرد: روند تایید صلاحیت‌ها همگی برپایه قانون بوده است و از نظر ما هیچ فردی گناهکار نیست و برکنار نخواهد شد مگر با استناد به قانون.  
سلیمانی  اضافه کرد: ما به جای اینکه به حزب و جناح به معنای واقعی توجه کنیم این را یک چماق کرده‌ایم تا بر سر دیگران بکوبیم و توصیه من این است که از فاز این جناح و آن جناح خارج شویم تا بتوانیم افراد تأثیرگذاری در سطح کلان کشور داشته باشیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تقاضای من از مردم این است که حضور خوب و پرشکوهی در انتخابات داشته باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.
وی پیشنهاد ساخت مجتمع خدماتی – رفاهی بزرگی که سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان مد نظر دارد را کار بسیار خوبی عنوان و ادامه داد: با توجه به مواردی که برای این مجتمع پیش‌بینی شده است می‌تواند گام موثری در خدمت‌رسانی به مردم این استان باشد.
این مسئول  راه رسیدن به پیشرفت در این استان را داشتن افق دید بلندمدت معرفی و گفت: شهر شهرکرد به عنوان مرکز استان باید توسعه پیدا کند تا در شان مردم چهارمحال و بختیاری باشد.
سلیمانی با اشاره به اینکه اوضاع ساخت‌ و سازهای غیرقانونی در شهر شهرکرد بهتر شده است تأکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، شهرداری‌های شهرهای مختلف شهرستان‌ها و بخشداری‌ها باید بررسی‌های دقیق انجام داده و مجوزهای صادر کنند که قانونی، کارشناسی و تابع نظام مهندسی و ساختمان باشند تا دچار مشکلات ناشی از ساخت و سازهای غیرقانونی نشویم.


94/10/23 - 19:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن