تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل اوقاف کرمانشاه: کرمانشاهیان با میزبانی باشکوه مسابقات قرآن حب ولایت خود را به نمایش گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل اوقاف کرمانشاه:
کرمانشاهیان با میزبانی باشکوه مسابقات قرآن حب ولایت خود را به نمایش گذاشتند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه با میزبانی باشکوه مسابقات سراسری قرآن کریم جلوه‌هایی از حب ولایت مردم را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری فارس: کرمانشاهیان با میزبانی باشکوه مسابقات قرآن حب ولایت خود را به نمایش گذاشتند



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید محمدباقر حسینی‌اراکی پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه اظهار کرد: میزبانی این مسابقات و مهمانان قرآنی برای استان موجب افتخار بود. وی بیان داشت: انس با قرآن تنها به تلاوت منحصر نمی‌شود و تدبر در قرآن کریم است که می‌تواند در تمام شئونات فردی و اجتماعی تأثیرگذار باشد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه دینداری را خلاصه شده در حب ولایت دانست و تصریح کرد: صوت و زیباخوانی قرآن بدون حب ولایت بی‌معناست و کرمانشاهیان با میزبانی شایسته از این مسابقات عامل بودن به قرآن و عاشق ولایت بودن خود را ثابت کردند. حسینی‌اراکی با تقدیر از تمام عواملی که برای برگزاری باشکوه مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه تلاش کردند، به اطلاع‌رسانی مناسب این رویداد اشاره کرد و گفت: انعکاس و پوشش خبری خوبی توسط رسانه‌های استان صورت گرفت که جای تقدیر دارد. حسن ربیعی، مدیرکل دفتر ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه که در این مراسم حضور داشت نیز از تلاش‌های ستاد اجرایی و کمیته‌های زیرمجموعه و رسانه‌های استان به نمایندگی از ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه قدردانی کرد.

94/10/23 - 11:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن