تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820138462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار شهرضا: اعتیاد زنان در جامعه خطرات جدی‌تری به همراه ­دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرماندار شهرضا:
اعتیاد زنان در جامعه خطرات جدی‌تری به همراه ­دارد
معاون فرماندار شهرضا گفت: اعتیاد مردان با مشارکت خودشان برطرف می­‌شود اما اگر زنان به اعتیاد دچار شوند خطرات زیادی جامعه را تهدید خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: اعتیاد زنان در جامعه خطرات جدی‌تری به همراه ­دارد



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محمدحسین داراب عصر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا با بیان این­که اعتیاد زنان در جامعه خطرات بدی به همراه ­دارد، گفت: اعتیاد یکی از بدترین و بزرگ­ترین بلایایی است که جوامع امروزی به آن دچار شده‌­اند؛ اعتیاد مردان با مشارکت خودشان برطرف می­‌شود اما اگر زنان به اعتیاد دچار شوند خطرات زیادی جامعه را تهدید خواهد کرد. وی با بیان این­که زنان ارکان اصلی خانواده و جامعه هستند، اظهار کرد: دولت به تنهایی قادر به مبارزه با این معضل نیست و بخش خصوصی و غیردولتی نیز باید به کمک بخش دولتی در راه مبارزه با این بلای خانمان‌­سوز بیایند. معاون فرماندار شهرضا با اشاره به لزوم حضور تمام اجتماع در این پیکار بزرگ، اظهار کرد: استان اصفهان و شهرستان ما در زمینه اعتیاد جایگاه مناسبی دارد و آمار اعتیاد در استان تنها 1/9 درصد جمعیت است که از نظر آسیب اجتماعی در جایگاه 19 کشور قرار دارد. داراب با بیان این­که کاهش سن اعتیاد معضلی است که جامعه را تهدید می‌کند، اظهار کرد: کانون خانواده­‌ها مهم­‌ترین هدف دشمن در راستای نابودی ارکان جامعه ما است، باید تمام جوانب این معضل اجتماعی برای مبارزه با آن در نظر گرفته ­شود. وی با اشاره به کشف بیش­از 30 موادمخدر در 6 ماه­ اول سال جاری در استان اصفهان، خاطر نشان­ کرد: دهه آینده، زمان مواجه با انبوهی از آسیب‌هایی است که از معضل اعتیاد نشأت گرفته است، بنابراین لازم است برای مقابله با این پدیده شوم اجتماعی و کاهش آسیب‌های ناشی از آن، اقدامات عاجلی صورت پذیرد. معاون فرماندار شهرضا ادامه­ داد: آمار کشفیات مواد­ مخدر نشان ­دهنده عملکرد مناسب دستگاه‌­های نظارتی است و اکنون دستگاه‌های فرهنگی مانند آموزش ­و پرورش، دانشگاهیان و روحانیون در زمینه فرهنگ­‌سازی مبارزه با مواد مخدر از ظرفیت بالای خود تلاش­ کنند. داراب مهم­ترین رکن مبارزه با موادمخدر را پیشگیری دانست و افزود: رسانه­‌ها، آموزش­ و پرورش و خانواده­‌ها نقش مهمی در زمینه کاهش آسیب­‌های اجتماعی و گرایش به موادمخدر دارند.

94/10/22 - 19:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن