تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد راهکارهای نرم افزاری مبارزه با قاچاق کالا به جای برخورد مستقیم/تقویت وارادت رسمی کالا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد
راهکارهای نرم افزاری مبارزه با قاچاق کالا به جای برخورد مستقیم/تقویت وارادت رسمی کالا
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اجناسی که در بازار به صورت قاچاق عرضه می‌شود نیاز مردم است، گفت: از گمرک انتظارداریم تا وارادت قانونی تسهیل شده و مردم نیز به این شیوه تشویق شوند.

خبرگزاری فارس: راهکارهای نرم افزاری مبارزه با قاچاق کالا به جای برخورد مستقیم/تقویت وارادت رسمی کالا



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده عصر امروز در سومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز آذربایجان‌شرقی بر ضرورت تسهیل در واردات کالا از مبادی رسمی تاکید کرد. استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی و نیز وارد کننده‌های رسمی باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد، افزود: در شرایطی که امکان واردات رسمی فراهم شود امکان فروش و عرضه ساده‌تر نیز در سطح بازار فراهم می‌شود. وی گفت: شرایطی که میان ترکیه و روسیه به وجود آمده فرصتی برای تجار ایرانی و استان است که بتوانند اجناس را به صورت قانونی و البته ارزان از ترکیه خریداری کنند. جبارزاده یادآور شد: اجناسی که در بازار به صورت قاچاق عرضه می‌شود نیاز مردم است و بر همین اساس باید راهکاری در نظر گرفته شود تا این اجناس به وفور و به صورت قانونی در کشور عرضه شود. استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: راهکارهای متعددی برای مبارزه با قاچاق وجود دارد و به غیر از راهکارهای برخورد مستقیم می‌توان از ابزارهای نرم افزاری به خصوص در زمینه تلفن همراه استفاده کرد. وی ارائه راهکارهای منطقه‌ای برای مبارزه با قاچاق را خواستار شد و گفت: می‌توانیم در استان طرح‌هایی ارائه شده و از مسئولان کشوری خواسته شود و به عبارت دیگر راهکارهای پیشنهادی جدی را می‌توان ارائه داد. جبارزاده گفت: تفاوت قاچاقچی و تاجر در ورود قانونی و غیرقانونی کالا است و باید ورود کالا به صورت رسمی به کشور انجام گیرد و خود تجار نیز مایل به ورود رسمی هستند چرا که ریسک قاچاق بسیار بالا است. استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: از گمرک انتظار داریم تا واردات قانونی تسهیل شده و مردم نیز به این شیوه تشویق شوند.

94/10/22 - 18:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن