تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802735487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین: دستگاه‌های اجرایی با تمام تجهیزات در برگزاری اجلاس نماز مشارکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:
دستگاه‌های اجرایی با تمام تجهیزات در برگزاری اجلاس نماز مشارکت کنند
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: با توجه به اهمیت برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید با استفاده از تمام امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند، در برگزاری این اجلاس مشارکت داشته باشند.

خبرگزاری فارس: دستگاه‌های اجرایی با تمام تجهیزات در برگزاری اجلاس نماز مشارکت کنند



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ایوب رحیمی در آستانه برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان قزوین که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این اجلاس به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود و مقدمات برگزاری آن نیز از آذرماه سال جاری در حال آماده‌سازی است. وی افزود: زمان برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز 6 بهمن ماه سال جاری بوده و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده این اجلاس در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین برگزار شود. معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز 6 کمیته تشکیل شده است، اضافه کرد: کمیته‌های فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، ارزیابی و حفاظت، حراست، علمی، پشتیبانی و فرهنگی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این اجلاس در استان قزوین تشکیل شده است. رحیمی ادامه داد: این کمیته‌ها از آذرماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و سعی دارند تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز به‌کار گیرند. وی عنوان کرد: امیدواریم با تلاش و اهتمام ویژه دست‌اندرکاران برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز بتوانیم میزبانی به یادماندنی برای مهمانان و حاضران در این اجلاس تدارک ببینیم. معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به مهمانان ویژه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان مهمان ویژه و نماینده رئیس‌جمهور در این اجلاس حضور پیدا می‌کند. رحیمی گفت: مبلغان دینی استان‌ها، استانداران کشور و نماینده‌های ولی‌فقیه در استان‌ها از دیگر مهمانان ویژه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین هستند. وی با اشاره به برخی از محور‌هایی که برای برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز مدنظر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: فناوری نوین برای آموزش نماز، الگوهای مردمی یاوران نماز و مسئولان برتر و موفق در زمینه اقامه نماز از جمله محورهای در نظر گرفته شده برای طرح در این اجلاس است. معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین مطرح کرد: ایده‌ها و تجربیات موفق توسعه در فرهنگ نماز، پژوهش‌های با محوریت نماز و مساجد الگو در جذب جوانان و نوجوانان از دیگر محورهایی است که در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. رحیمی عنوان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید با استفاده از تمام امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند، در برگزاری این اجلاس مشارکت داشته باشند. وی یادآور شد: امیدواریم برگزاری چنین اجلاس‌هایی بستری برای توسعه و ترویج فرهنگ نمازخوانی و تبیین جایگاه نماز در جامعه فراهم کند و استان قزوین نیز در برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز عملکرد موفقی ارائه دهد.

94/10/22 - 15:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن