تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار شدید در مرکز استانبول؛ کشته شدن ۸ گردشگر خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: انفجار شدید در مرکز استانبول؛ کشته شدن ۸ گردشگر خارجی


انفجاری شدید مرکز استانبول را لرزاند. بر اثر این انفجار شماری کشته و زخمی شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، احمد داود اوغلو، نخست وزیر ترکیه هم اکنون در وزارت کشور نشست امنیتی اضطراری برگزار کرده است. نیروهای امنیتی ترکیه هم به حالت آماده باش درآمده اند. رسانه های ترکیه ای اعلام کردند بیشتر قربانیان انفجار انتحاری امروز در شهر استانبول این کشور از گردشگران خارجی هستند. فرماندار استانبول کشته شدن ده و زخمی شدن پانزده نفر را در این انفجار تایید کرد. در بین گردشگران کشته شده در حادثه انفجار استانبول شش تبعه آلمان و یک نروژی و یک تبعه پرو دیده می شود. بر اساس گزارش های دریافتی شماری از شهروندان و گردشگران آلمانی بر اثر این انفجار زخمی شده اند. هنوز منابع رسمی علت انفجار در میدان سلطان احمد را اعلام و مشخص نکرده اند اما تلویزیون دولتی ترکیه از تروریستی بودن انفجار خبر داده است. مجید اخوان خبرنگار صدا و سیما مستقر در استامبول ترکیه در ارتباط با شبکه خبر گفت: این انفجار نزدیک ایستگاه مترو در میدان سلطان احمد روی داد. در پی انفجار نیروهای امنیتی محل حادثه را محاصره کردند. محدوده محل انفجار امنیتی شده است زیرا احتمال وقوع انفجار دوم دور از ذهن نیست.


 میدان سلطان احمد در منطقه اروپایی نشین و البته توریستی ترکیه است؛ هنور اطلاع رسمی از گردشگرانی که در این حادثه تروریستی کشته و یا زخمی شده اند در دسترس نیست، ولی بدون تردید این انفجار تروریستی آن هم در یکی از مهمترین مناطق گردشگری ترکیه روی صنعت گردشگری ترکیه تاثیر منفی خواهد گذاشت و اقتصاد این کشور را با مشکلات جدی روبرو می کند.  


سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن