تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814668078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واردات روغن خام مشروط به خرید تولید داخل شد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: به ازای خرید هر کیلوگرم انواع دانه های روغنی از کشاورزان به قیمت تضمینی، مجوز واردات چهار کیلوگرم انواع روغن خام برای متقاضیان صادر می شود.

به گزارش تراز ، وزارت جهاد کشاورزی در اجرای سیاست حمایت از تولید دانه های روغنی در داخل و تنظیم بازار، اعلام کرد: به ازای خرید هر کیلوگرم انواع دانه های روغنی از کشاورزان به قیمت تضمینی، مجوز واردات چهار کیلوگرم انواع روغن خام برای متقاضیان صادر می شود.

 این مجوز با هدف اجرای سیاست تنظیم بازار و استقرار زنجیره تولید تا عرضه روغن نباتی در کشور و حمایت از تولید دانه های روغنی در داخل صادر شده است.

براساس این گزارش، باتوجه به اینکه انجمن صنایع روغن نباتی ایران متصدی خرید دانه های روغنی تعیین شده است، صدور مجوز واردات انواع روغن خام منوط به مراجعه متقاضیان به این انجمن، خرید انواع دانه های روغنی به قیمت تضمینی و دریافت اسناد مبوط به پرداخت مطالبات کشاورزان تولیدکننده انواع دانه های روغنی متناسب با میزان واردات درخواستی است.

همچنین در صورت رعایت موارد یادشده، انجمن صنایع روغن نباتی ایران نسبت به صدور گواهی خرید دانه و معرفی به حوزه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی باهدف صدور مجوز واردات اقدام می کند.

در حال حاضر سالانه یک میلیون و 400 هزار تن روغن خام به کشور وارد می شود؛ سرانه مصرف روغن نباتی بین 17 تا 19 کیلوگرم است.

هم اکنون 47 کارخانه تولیدکننده روغن نباتی زیرپوشش انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران فعالیت دارند.


منبع: تسنیم





زمانبندی انتشار: 22 دى 1394 - 10:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن