تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805817977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان های دانش آموزی باید ساختمان مستقل داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس : سازمان های دانش آموزی باید ساختمان مستقل داشته باشند نظری گفت : با توجه به حجم بالا و گسترده فعالیت ، سازمان های دانش آموزی تا استقلال ساختمان نداشته باشند نمی توان ادعا کرد یک سازمان مستقل هستند .
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ دي ساعت 18:38

خبرگزاری پانا+سازمان دانش آموزی

به گزارش خبرنگار پانا از فارس ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش که در گردهمایی سالانه مسئولان سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق 59 گانه آموزش و پرورش فارس سخن می گفت افزود : مسئولان سازمان های دانش آموزی در مناطق مختلف فارس باید با تلاش مضاعف نسبت به ارتقاء سطح فرهنگی و آموزش منطقه ای اقدام کنند . وی تصریح کرد : با هویت دادن اجتماعی به دانش آموزان می توانیم نقش قابل توجهی در راستای رشد و تعالی آن ها داشته باشیم .
نظری در ادامه از مسئولان سازمان دانش آموزی مناطق 59 گانه فارس خواست از تمام ظرفیت های فرهنگی و آموزشی مناطق استان استفاده نمایند .
رییس سازمان دانش آموزی نیز در این گردهمایی گفت : خلاقیت و نوآوری ، رمز پیشرو بودن سازمان دانش آموزی است .
محسن کلاری با تاکید بر اینکه "بدون خلاقیت و نو آوری، انتظار سکون و رکود و انزوا "می رود افزود : یکی از راه های ایجاد خلاقیت و نوآوری ، برقراری و گسترش ارتباط با مدیران عالی نهادها و مسوولین منطقه ای و همه آحاد جامعه است که برای دستیابی به اهداف خود می توان از قابلیت های آن ها نیز استفاده نمود.
وی تصریح کرد : تحمل سلیقه های مختلف و مخالف را داشته باشید و در کنار نگاه های نو ، سعی کنید موانع اداری موجود در مسیر همکاری افراد و نیروهای همکار را کاهش دهید.
رییس سازمان دانش آموزی فارس با تاکید بر اینکه "سازمان دانش آموزی یک سازمان متفاوت است " افزود : رسالت سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی است که بسیار گسترده هست و طیف بی نهایتی از موضوعات ، مانند فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی ، اخلاقی و ... را در بر می گیرد که باید در همه این زمینه ها وارد شد و رسالت خود را در حد توان انجام داد.
کلاری افزود: برای دستیابی به این مهم ،لازم است ساختار خلاقانه و متفاوتی داشته باشیم و از روش های نوین برگرفته از تجربیات ، شناخت و تخصص خود نسبت به پیش برد اهداف سازمان استفاده کنیم و در واقع برای موفقیت خود صاحب سبک شویم.
وی ضمن تاکید به برگزاری شورای فصلی برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در ادارات ، افزود : این ظرفیت به شما امکان می دهد تا با نقش آفرینی خود و برگزاری اردوها و جلسات مختلف قابلیت های سازمان دانش آموزی را تبیین نمایید .
رییس سازمان دانش آموزی فارس گفت: تشکل های دانش آموزی باید همراه با شور و شعور باشد و بدون هر کدام از این دو ،دستیابی به اهداف مهم تربیتی مورد نظر که همان تربیت اجتماعی دانش آموزان است غیر ممکن می شود.
وی از آمادگی سازمان دانش آموزی ، برای ایجاد مدارس پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه در استان خبر داد و گفت : در مدارس پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه ، تمام دانش آموزان مدرسه عضو پیشاهنگی پیشتاز و یا فرزانه خواهند بود ، که علاوه بر آموزش های معمول ، زیر چتر حمایتی سازمان دانش آموزی قرار خواهند گرفت و این دانش آموزان به صورت ویژه آموزش های تشکیلاتی را فرا خواهند گرفت.
در این گردهمایی نظام نامه نشان و درجات اعضاء و مربیان تشکیلات پیشاهنگی که توسط سازمان دانش آموزی کشور تدوین شده است ، ابلاغ شد . 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن