تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816142276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد شدید سامره از سیاستهای استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انتقاد شدید سامره از سیاستهای استقلال
علی سامره سرمربی امیدهای استقلال معتقد است بعضی‌ها چسبیده‌اند به استقلال و دوست ندارد، امیدها قهرمان شوند.
به گزارش نامه نيوز ، سامره به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در همه جای دنیا رسم است که وقتی تیمی در کورس قهرمانی قرار می‌گیرد. مسوولان باشگاه توجه ویژه‌ای به آنها می‌کند. ولی در استقلال برعکس است مدیر باشگاه ۳،۲ بازیکن اصلی ما را به تیم‌های دیگر فرستاده است.

استقلال بخاطرمیلیون، میلیاردها تومان را از دست داد قهرمانی امید برای آقایان تبعاتی دارد. در حال حاضر آنها فقط با ۵ بازیکن قرارداد بسته اند ولی بعد از قهرمانی می‌بایست با ۱۰ نفر دیگر هم قرارداد ببندند و ۵۰ درصد مبلغ قراردادهای بازیکنان را هم پرداخت کنند که این به سود آنها نیست. آنها برای چند میلیون، میلیاردها تومان سودی را که در آینده می‌تواند برای باشگاه داشته باشد را نادیده می‌گیرند.

دو بازیکن ما در اختیار تیم‌های راه‌آهن و صبا قرارگرفته‌اند اگر بابت انتقال بازیکنان مؤثر امید استقلال پولی دریافت نکرده‌اند که در حقیقت با این کار به قهرمانی استقلال ضربه زده‌اند و بازیکنانی که دو سال برایشان زحمت کشیده شده را راحت از دست دادند، پس آقایان این‌کاره نیستند! اگر هم پولی گرفته‌شده و ما اطلاعی از آن نداریم. فکر می‌کنم وقتی تیم در کورس قهرمانی است باید این پول صرف خود پایه‌ها شود.
آدمهای چسبیده به استقلال نمی گذارند تیم نتیجه بگیرد *شما یک بار در گفتگویی که با هم داشتیم عنوان کرده بودید که بازیکنان امیدهای استقلال حتی پول کرایه حضور در تمرین را ندارند، آیا به این مشکل رسیدگی شد؟

سامره: متاسفانه در حال حاضر من را در یک تنگنایی قراردادند. از طرفی نمی‌توانم این تیم را رها کنم و از سمت دیگر دو بار مسوولین در تمرینات ما حاضر شدند و قول پاداش دادند ولی هیچ‌کدام از وعده‌ها تا امروز، عملی نشده است. حالا من چطور می‌توانم به بازیکنانم روحیه دهم که برای قهرمانی تلاش کنند، بدون زمین، پول و پاداش! من خیلی از باشگاه استقلال ناراحت هستم. متاسفانه بازیکنان من همچنان مشکل مالی دارند و یک مشت آدم چسبیده به استقلال نمی‌گذارند که تیم ما که در کورس قهرمانی است، نتیجه بگیرد.
من احتیاجی به پول استقلال ندارم *علی سامره در رابطه به اینکه آیا ممکن است او از سمت خودش استعفا بدهد یا نه؟

 سامره: من احتیاجی به پول استقلال ندارم. خدا را شکر زندگی من از ۱۰۰۰ جای دیگر تأمین می‌شود، ولی بازیکنان من نیاز به انگیزه و تأمین مالی دارند. تیم که شخصی اداره نمی‌شود. من هم نمی‌توانم یک فصل بازیکنان را با زبان راضی کنم. حداقل بیایند مردانگی به خرج بدهند و بگویند که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود.
حساسیت بازی ها در صدر جدول در بازی روز گذشته با امیدهای نیروی زمینی اگر می بردیم به صدر جدول می رفتیم ولی بخاطر نزدیکی امتیازات حالا که نتیجه را واگذار کردیم تیم در رده چهارم قرار گرفته است. من در جلسه‌ای که با آقای افشارزاده داشتم از او خواستم که با پرداخت حقوق و پاداش به بازیکنان به آنها امیدواری بدهد ولی هیچ اتفاقی نیفتاد.


منبع: ورزش سه


۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن