تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816144681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: از "رکود" صحبت نکنید


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
روحانی: از "رکود" صحبت نکنید
روحانی: از "رکود" صحبت نکنید رئیس جمهور با بیان اینکه برخی‌ها نیایند از رکود صحبت کنند، گفت: دولت تدبیر و امید کشور را در شرایط نفت ۳۰ دلاری اداره می‌کند نه نفت ۱۴۷ دلاری، همچنین دولت کشور را در شرایط تحریم اداره می‌کند نه در شرایط عادی.


به گزارش فرهنگ نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم افتتاح رسمی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی در عسلویه اظهار داشت: امسال هم شاهد افتتاح 2 فاز 15 و 16 هستیم و همانطور که سال گذشته فاز دوازدهم را که تقریبا معادل 3 فاز است افتتاح شد امیدواریم در سال آینده هم ملت بزرگ ایران شاهد افتتاح چند فاز دیگر از جمله فاز 17 و 18 باشیم.

وی ادامه داد: افتتاح فاز 15 و 16 نماد همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف اجرایی و عملیاتی کشور است. کار این 2 فاز مهم را قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به عهده گرفت و آن را به اتمام رساند که کار ارزشمند این قرارگاه به معنای هماهنگی و همکاری بین دولت و نهادهای این کشور از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

رئیس‌جمهور گفت: افتتاح فاز 15 و 16 به معنای آن است که توطئه دشمن اختلالی در روند توسعه کشور ایجاد نکرده است. وقتی ما در شرایط تحریم شدید علیه ایران مظلوم فاز 12 را در سال گذشته افتتاح کردیم و امسال هم در شرایط تحریم فاز 15 و 16 را افتتاح می‌کنیم به این معنا است که همت و اراده این ملت بزرگ در جهت توسعه، رونق اقتصادی و سازندگی کشور است.

روحانی با بیان اینکه برخی‌ها نیایند از رکود صحبت کنند اظهار داشت: دولت تدبیر و امید کشور را در شرایط نفت 30 دلاری اداره می‌کند نه نفت 147 دلاری، همچنین دولت کشور را در شرایط تحریم اداره می‌کند نه در شرایط عادی. دولت علیرغم همه توطئه‌ها بر سر قول‌های خود پابرجاست و انشاءالله در روزهای آینده شاهد در هم پیچیده شدن طومار تحریم در این کشور خواهیم بود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت و با هدایت رهبر معظم انقلاب و حمایت همه‌جانبه این ملت بزرگ توانست از مسیر بسیار صعب و سختی عبور کند. بعد از روز اجرای برجام و پایان تحریم‌ها عظمت این کار ملت بزرگ ایران برای همگان مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه برای مردم توضیح خواهم داد تا مردم بدانند چه کار عظیم و بزرگی را انجام دادند. همسایگان و دنیا هم بداند این ملت یک ملت بزرگ و غیوری است که می‌تواند از همه پل‌های سخت زمانه عبور کند و کشتی این کشور را به ساحل امن برساند.

روحانی افزود: در شرایطی که همه کشورهای تولیدکننده و صادرکننده نفت در مشکلات عجیب و غریبی گرفتار آمده‌اند امسال بودجه سال 95 را در شرایطی تقدیم مجلس خواهیم کرد که اتکا ما به نفت 25 درصد خواهد بود، در حالی که کشورهای دیگر منطقه که بزرگترین تولیدکننده و صادرکنندگان نفت خام هستند تقریباً صددرصد اتکار و بالای 90 درصد اتکا آنها به نفت است.

رئیس جمهور با بیان اینکه آنها که خواستند به ما ضرر بزنند اول خودشان ضرر کرده‌اند خاطرنشان کرد: این کشورها، کسری بودجه امسالشان طبق برآوردها و اعلام‌ها 100 میلیارد دلار است.

وی با بیان اینکه ملت در این شرایط کشور را اداره می‌کند و دولت افتخار دارد که در این شرایط بازهم توانسته است تورم را مهار و کنترل کند گفت: علیرغم همه سختی‌ها امسال بازهم رشد اقتصادی ما به لطف خدا مثبت خواهد بود و من از همین جا به ملت ایران قول می‌دهم که سال آینده با عبور تحریم و با همت جوانان کشور سال رونق اقتصادی خواهد بود.

روحانی با تاکید بر اینکه ما بسیار خوشحالیم که یکی از وعده‌های دولت در زمینه انرژی و نفت و گاز و پتروشیمی در حال تحقق است گفت: در سال 96 همه فاز‌های پارس جنوبی به حول قوه الهی به اتمام خواهد رسید و این کار عظیم و بزرگی است که دولت یازدهم به سرانجام خواهد رساند.

رئیس جمهور با بیان اینکه از امروز به بعد انشاءالله شاهد خبرهای خوشحال‌کننده برای ملت ما خواهیم بود اظهار کرد: تا چند روز دیگر خبر پایان تحریم‌ ظالمانه علیه ملت ایران و انشاءالله سالی خواهد شد که رحمت و برکت آسمانی بر ما نازل خواهد شد و امسال امیدواریم از خشکسالی عبور کنیم. سالی که 2 انتخابات بزرگ را با فرجامی نیکو انشاءالله ملت ما انجام خواهد دارد پای صندوق آراء با صف‌های طولانی. دولت آنچه به مردم وعده داد نسبت به فضای سیاسی باز و متعادل و غیر امنیتی در انتخابات به وعده‌های خود عمل کرده و عمل خواهد کرد و شورای محترم نگهبان هم در همین مسیر خواهد بود و ما شاهد نشاط سیاسی در کشور عزیر ایران خواهیم بود.

منبع: تسنیم


94/10/21 - 12:49 - 2016-1-11 12:49:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن