تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816857254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم فوتبال پگاه گيلان يك گام تا آسيايي شدن فاصله دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تيم فوتبال پگاه گيلان يك گام تا آسيايي شدن فاصله دارد
تيم فوتبال پگاه گيلان براي حضور در رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا، فقط يك گام ديگر فاصله دارد.

به گزارش ايرنا، اين تيم كه توانسته است به ديدار نهايي رقابتهاي جام حذفي كشور صعود كند، براي قهرماني در اين جام و آسيايي شدن فقط تيم استقلال تهران را پيش رو دارد.

ديدار رفت دو تيم پگاه گيلان و استقلال تهران عصر روز دوشنبه هفته جاري بيستم خرداد ماه در ورزشگاه سردارجنگل شهرستان رشت برگزار مي‌شود و ديدار برگشت فينال جام حذفي كشور نيز ‪ ۲۷‬خرداد ماه در ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي تهران برگزار خواهد شد.

البته با شرايطي كه تيم فوتبال پگاه گيلان داشت كمتر كسي فكر مي‌كرد كه اين تيم بتواند خود را در رقابتهاي ليگ برتر حفظ كند تا چه رسد به اينكه به فينال رقابتهاي جام حذفي صعود كند.

امااين تيم با آمدن "نادر دست‌نشان" و هدايت اين تيم توسط اين مربي، جان تازه‌اي گرفت و در دور برگشت رقابتهاي ليگ برتر نتايج بسيار خوبي را كسب كرد و در پايان، رتبه پانزدهم جدول رده‌بندي را كسب كرد و در رقابتهاي ليگ برتر ماندگار شد.

البته جذب سه بازيكن كامروني در دور برگشت و همچنين رفع آسيب‌ديدگي "سيد رضا چاووشي" گلزن اين تيم تاثير بسزايي در نتايج كسب شده توسط اين تيم در دور برگشت رقابتهاي فوتبال ليگ برتر داشت و همچنين حضور اين بازيكنان در صعود اين تيم به مرحله فينال رقابتهاي جام حذفي كشور تاثير غيرقابل انكار داشتند.

تيم فوتبال پگاه گيلان با وجود كادر فني جديد و حضور چند بازيكن جديد در دور برگشت رقابتهاي ليگ برتر موفق به شكست تيمهاي قدرتمندي همچون پيروزي، استقلال، صباباتري و سايپا تهران شد و در جريان رقابتهاي جام حذفي نيز تيمهاي سپاهان اصفهان و برق شيراز را مغلوب و حذف كرد.

اما هم‌اكنون تيم فوتبال پگاه گيلان به فينال جام حذفي راه يافته كه صعود به اين مرحله نيز افتخاري بزرگ براي تيم فوتبال پگاه گيلان محسوب مي‌شود و اگر بتواند اين جام را فتح كند علاوه بر كسب افتخار قهرماني، به عنوان يكي از نمايندگان ايران در رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا حضور مي‌يابد.

بايد منتظر باشيم و ببينيم كه تيمي كه اكثر كارشناسان و فوتبالدوستان اميدي به ماندنش در ليگ برتر نداشتند، مي‌تواند جام حذفي را فتح كند يا فقط افتخار صعود به فينال اين رقابتها را خواهد داشت.

تيم فوتبال پگاه گيلان براي كسب اين افتخار فقط بايد از سد تيم استقلال تهران عبور كند.

اين تيم براي ديدار با تيم استقلال تهران نيز از روحيه خوبي برخوردار است چون تيم فوتبال پگاه گيلان سنگين‌ترين شكست استقلال را در رقابتهاي ليگ برتر رقم زده است.

تيم فوتبال پگاه گيلان در دور برگشت ليگ برتر موفق شده بود در ورزشگاه آزادي با نتيجه جالب و عجيب چهار بر يك تيم استقلال را شكست دهد.

البته تيم فوتبال پگاه گيلان بايد بداند كه اين استقلال با آن استقلالي كه چهار بر يك مغلوب شده بود تفاوت زيادي دارد چون تيم فوتبال استقلال تهران نيز كادر فني خود را تغيير داده و از طرفي نيز بازيكنان اين تيم بزرگ مصمم هستند تا با فتح جام حذفي و حضور در رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا ناكامي ليگ برتر را جبران كنند.

تيم فوتبال پگاه‌گيلان با كسب يك نتيجه راضي‌كننده در ديدار رفت، مي‌تواند اميدوار به فتح جام باشد چون اگر بتواند تيم استقلال تهران را در رشت شكست دهد در تهران كار چندان مشكلي نخواهد داشت چون مي‌تواند با يك بازي منطقي جام را در تهران فتح كند.ك/‪.۴‬
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 297]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن