تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802817327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با تیم‌های یورو ۲۰۱۶ ارتش سبز و سفید در محاصره آلمان، لهستان و اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آشنایی با تیم‌های یورو ۲۰۱۶
ارتش سبز و سفید در محاصره آلمان، لهستان و اوکراین
ارتش سبز و سفید در اولین حضور اروپایی‌اش در محاصره آلمان، لهستان و اوکراین از گروه ۳ یورو ۲۰۱۶ قرارگرفته است.

خبرگزاری فارس: ارتش سبز و سفید در محاصره آلمان، لهستان و اوکراین



به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی که در گروه سوم یورو 2016 با آلمان، قهرمان جهان، لهستان، یکی از مدعیان قهرمانی و اوکراین، تیم ناشناخته و آماده شگفتی همگروه است، در واقع تیمی است که هیچ تجربه حضوری در مرحله پایانی یک دوره یورو را نداشته است. این تیم که نزد هوادارانش به «ارتش سبز و سفید» از دیرباز معروف بوده، البته در صحنه بین‌المللی و مسابقات جام جهانی امکان حضور در 3 دوره را داشته است. اما این تعداد حضور برای کشوری که سابقه بسیار زیادی دارد، در بریتانیا با انگلیس همسایه بوده و بازیکنانش از ابتدا تحت تاثیر فوتبال این کشور بوده،‌ اندک به نظر می‌آید. این تیم که همراه با 3 تیم انگلیس، ولز، اسکاتلند، یکی از 4 تیم ملی قدیمی جهان محسوب می‌شود، در تمام سال‌های حیات خود، هیچگاه نتوانسته قدرت واقعی خویش را بروز دهد. ایرلند‌ی‌ها که همواره بازیکنان بزرگ و نامی خود را روانه لیگ‌‌های برتر انگلیس و اسکاتلند کرده‌اند، به علت بی‌نظمی‌ها و عدم سازماندهی‌ کافی نتوانسته از قدرت بازیکنانش در قالب یک تیم و گروه واقعی، بهره گیرد. اما ایرلندی‌ها اکنون می‌گویند مسابقات یورو 2016 می‌تواند نقطه عطف تازه‌ای در تاریخ فوتبال ملی‌شان باشد. آنها بر این باورند دوران ناهماهنگی‌ها و بی‌نظمی‌ها به پایان رسیده و حالا «ارتش سبز و سفید» می‌آید که در فرانسه 2016 برای خود افتخار بزرگی کسب کند.

  *نخستین بازی ملی تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی نخستین بازی رسمی خود را در سال 1882 انجام داد. این تیم در اولین بازی در تاریخ 18 فوریه 1882 برابر انگلیس قرارگرفت که با نتیجه عجیب 13 بر صفر مغلوب شد. نخستین حضور تیمی که با سنگین ترین شکست تاریخ حیات خود همراه شد.

  *حضور در جام جهانی تیم ملی ایرلند شمالی تاکنون در سه جام جهانی فوتبال 1958، 1982 و 1986 حضور داشته است که در جام‌های جهانی 1958 سوئد و 1982 اسپانیا به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

*ورزشگاه خانگی ارتش سبز و سفید از بدو پیدایش همواره از از ورزشگاه ویندسور پارک که در شهر بلفاست قراردارد، به عنوان محل انجام بازی‌های خانگی استفاده کرده است. این ورزشگاه با گنجایش 20 هزار نفری‌اش، تاکنون بازی‌های بزرگ زیادی را به خود دیده و بخشی عمده در تاریخ فوتبال ایرلندی ها بوده است. البته همین ورزشگاه کوچک و با قدمتی 111 ساله، بارها بازسازی شده، محل انجام بازی‌های خانگی تیم هیلینفیلد نیز بوده است.

  *بزرگان فوتبال ایرلند تیم ملی ایرلند شمالی در تمام سال‌های حضور و حیات خود، بازیکنان بزرگ به نامی داشته است. به باور بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران، جورج بست که خود سال‌ها اسطوره منچستریونایتد بوده، یکی از بازیکنان به نام و مطرح تاریخ «ارتش سبز و سفید»‌بوده است. بست البته با انجام 37 بازی و 9 گل زده، حضور ملی کمی داشت. با این حال همین بازیکن آنقدر توانمند بود که در سال 1968 به عنوان بهترین بازیکن سال قاره سبز برگزیده شد.

*آمار و ارقام : نخستین بازی رسمی: 18 فوریه سال 1882: ایرلند شمالی صفر – انگلیس 13 بهترین برد: ایرلند 7 – ولز صفر، بلفاست ، یک فوریه سال 1930 سنگین ترین باخت: ایرلند صفر – انگلیس 13، 18 فوریه سال 1882 بیشترین بازی ملی: پت جنیگیز با 119 بازی بیشترین گل ملی:‌دیوید هیلی با 28 گل زده

*آشنایی با سرمربی هدایت ارتش سبز و سفید هم اکنون 5 سال است که برعهده مایکل اونیل است. مربی 46 ساله‌ای که در جوانی برای تیم‌های اف.ث‌کولران، نیوکاسل‌یونایتد،‌دندی یونایتد، هیبرنیان، کاونتری سیتی، آبردین، ردینگ، ویگان،‌سنت‌جونستون، پورتلند تیمبرز، کلاید بانک و گلن‌توران بازی کرد. وی در مدت 20 سالی که به عنوان بازیکن فعالیت کرد، در پست هافبک و مهاجم بازی کرد و برای خود در فوتبال باشگاهی اسکاتلند اعتبار خاصی داشت. او مربیگری ار از سال 2005 آغاز کرد و در تیم کوون‌بیت اسکاتلند به عنوان دستیار حضور یافت. اما بعد از یک سال تا رده سرمربی ارتقا یافت.بعد از آن مربیگری تیم‌های برشین‌سیتی و شامروک روورز را تجربه کرد تا این که در دسامبر سال 2011 به عنوان سرمربی ایرلند شمالی برگزیده شد.

94/10/21 - 00:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن