تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819666717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه محله ای با مشارکت شهروندان محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه جوان: اداره تهران 700 کیلومترمربعی با 13 میلیون جمعیت ثابت و شناور که در تمامی جهات جغرافیایی گسترش یافته است نیازمند ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و شهری براساس نیاز و خواسته شهروندان در همه ابعاد شهرنشینی است.
وجود مسائل و مشکلات متعدد در همه بخش ها سبب شده است تا اداره کلانشهر تهران نیازمند مشارکت و تعامل دو سویه مدیران شهری و شهروندان باشد. در این میان اداره شهری به این وسعت نیازمند تعامل و مشارکت از پایین به بالاست چراکه بسیاری از مسائل و مشکلات شهری می تواند در بستر وجود زیرساخت ها و با حضور شهروندان و مشارکت واقعی آنان در حل مشکلات صورت بپذیرد تا آنجایی که اگر مسائل و مشکلات شهری در همه حوزه ها از بخش های کوچک یعنی محلات آغاز شود می تواند منجر به نتایج مطلوب در حوزه ارتقای زندگی شهرنشینی شود. در این میان شورایاری ها که از میان معتمدان محلات انتخاب شده اند پس از چندین دوره حضور و آزمون و خطا می توانند همچون بازوی قوی مدیریت شهری را در تحقق اهداف و چشم اندازهای شهری یاری برسانند. در این زمینه شهردار تهران در همایش دبیران شورایاری های محلات پایتخت با بیان اینکه شورایاری ها امروز از آب و گل درآمده اند برحضور آنان برای تغییر سبک زندگی محلات و مطالبه گری آنان برای ارتقای سطح زندگی تأکید کرد.

اولویت اصلی شورایاری ها رسیدگی به مسائل محلی است
چندین دوره از فعالیت شورا یاری ها می گذرد ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جوان ]
توسعه محله ای با مشارکت شهروندان محقق می شود






یکشنبه ، ۲۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه جوان]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن