تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818828000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول کانون سازمان بسیج رسانه قزوین: هدف رسانه‌های غربی کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول کانون سازمان بسیج رسانه قزوین:
هدف رسانه‌های غربی کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است
مسئول کانون سیدالشهدا (ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: رسانه‌های غربی درصدد کاستن اهمیت حضور پررنگ مردم در انتخابات آتی است.

خبرگزاری فارس: هدف رسانه‌های غربی کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا ضرغامی در بازدید عباس برزگر ابراهیمی جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از دفتر خبرگزاری فارس در این استان که ظهر امروز به مناسبت روز بسیج رسانه برگزار شد، اظهار کرد: عرصه خبر امروز یکی از مشکل‌ترین جبهه‌های مقاومت در برابر جنگ نرم دشمنان انقلاب است. وی افزود: دشمنان با استفاده از حربه تبلیغات رسانه‌ای و انتشار اخبار کذب در جامعه سعی در ایجاد ناامنی و اغتشاش فضاهای رسانه‌ای دارند که هوشیاری متولیان عرصه خبر در این زمینه را بیش از پیش می‌طلبد. مسئول کانون سیدالشهدا (ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: امروز انعکاس اخبار مسموم در فضاهای مجازی و نشریات خبری موجب تشویش در اذهان عمومی و سخت‌تر شدن تشخیص اخبار صحیح از کذب است. ضرغامی به نقش خبرگزاری فارس در استان قزوین و نشر و انعکاس اخبار موثق و صحیح اشاره کرد و گفت: این خبرگزاری در انعکاس اخبار تابع هیچ گروهی از احزاب سیاسی نبوده و در عرصه خبر و مستندات خبری به دور از حواشی و تمایلات شخصی و جناحی در این استان دارای سابقه درخشانی بوده و مردم و مسئولان نیز به این امر واقف هستند. این مسئول با اشاره به وضعیت حساس کشور در انتخابات ما‌ه‌های آینده تصریح کرد: به طور یقین نقش رسانه‌ها در آگاهی و هوشیاری مردم برای حضور در انتخابات و برگزیدن نامزدهای اصلح تأثیرگذار بوده چراکه رسانه‌های غربی درصدد کاستن اهمیت حضور پررنگ مردم در انتخابات است. مسئول کانون سیدالشهدا (ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: اصحاب رسانه در آگاهی و اطلاع‌رسانی مردم جامعه با اهدای شهدای گرانقدر در راه بصیرت‌افزایی مردم حقانیت خود را اثبات کرده است. گفتنی است، در این دیدار جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از زحمات خبرنگاران و سرپرست خبرگزاری فارس در این استان تقدیر و تشکر کرد.

94/10/20 - 13:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن