تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804815058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان روزهای پرالتهاب دروازه‌بان پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پایان روزهای پرالتهاب دروازه‌بان پرسپولیس




«سوشا مکانی یکشنبه (امروز) از زندان آزاد می‌شود». این جمله‌ای بود که روز گذشته وکیل جدید سوشا در گفت‌وگویی با فارس آن را به زبان آورد تا مشخص شود دروازه‌بان سرخ‌های پایتخت امروز (احتمالا) از زندان آزاد می‌شود.





روزنامه شرق: «سوشا مکانی یکشنبه (امروز) از زندان آزاد می‌شود». این جمله‌ای بود که روز گذشته وکیل جدید سوشا در گفت‌وگویی با فارس آن را به زبان آورد تا مشخص شود دروازه‌بان سرخ‌های پایتخت امروز (احتمالا) از زندان آزاد می‌شود. البته این آزادی به این معنا نیست که پرونده سوشا مکانی بسته شده و اصولا هم اگر این آزادی رخ دهد، چندان به‌راحتی حاصل نشده است. مسئولان قضائی بعد از اعتراض وکیل سوشا مکانی به قرار بازداشت موقت این بازیکن تصمیم گرفتند این قرار را بردارند ولی برای آن یک شرط محکم گذاشتند: وثیقه‌ای به ارزش یک‌میلیارد تومان. به‌عبارت‌دیگر سوشا از زندان آزاد می‌شود تا از این بعد درگیر رفتن به دادگاه برای خاتمه‌دادن به رویه قضائی‌اش باشد. البته وکیل مکانی در صحبت‌های مختلفی که با سایت‌های خبری داخلی داشته از تهیه این وثیقه خبر داده و گفته این وثیقه روز گذشته در اختیار دادگاه قرار گرفته و از آنجا که مراحل ارزش‌گذاری این وثیقه زمان‌بر است در نتیجه آزادشدن موکلش به روز یکشنبه، امروز، موکول می‌شود.

بااین‌حال پرونده سوشا مکانی و دربند‌بودن این بازیکن هنوز بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی دارد و واکنش‌های متعددی را هم در پی داشته. بعد از آنکه پرسپولیسی‌ها، چه بازیکنان و چه اعضای مدیریتی این باشگاه در گفت‌وگوهای مختلف، خواستار این شده بودند که مسئولان قضائی با عنایت به دروازه‌بان تیمشان بستری فراهم کنند تا فوتبال این بازیکن تمام نشود، جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان که سابقه حضور در استقلال تهران را هم دارد نسبت به زندانی‌شدن مکانی واکنش نشان داد. نکونام که با تسنیم دراین‌باره حرف زده بود، گفت: «از شنیدن این خبر خیلی متأسف شدم. امیدوارم شاهد این اتفاقات برای فوتبالیست‌ها و ورزشکاران نباشیم. امیدوارم قوه قضائیه مانند همیشه که با درایت عمل می‌کند، در این موضوع نیز به مکانی لطف کرده و به پاس زحماتی که برای فوتبال کشیده است، به او کمک کرده و شاهد رأفت اسلامی باشیم. به اینکه سوشا مکانی مقصر بوده یا نه، کاری ندارم ولی امیدوارم فوتبال او خراب نشود و بتواند به فوتبالش ادامه دهد و دور از حواشی باشد. همان‌طوری که در اعیاد شاهد هستیم قوه قضائیه به افرادی که دچار مشکل شده‌اند، کمک کرده، امیدوارم این اتفاق برای مکانی هم رخ دهد».

البته دردسرهای سوشا مکانی فقط مربوط به زندگی شخصی‌اش نمی‌شود و زندگی حرفه‌ای او را هم تحت‌ تأثیر قرار داده؛ چراکه پرسپولیسی‌ها که هنوز از سرنوشت دروازه‌بان اصلی‌شان در نیم‌فصل اول لیگ اطلاع دقیقی ندارند به دنبال یافتن جایگزینی مناسب برای او هستند. پرسپولیس پس از اینکه با بیرانوند، دروازه‌بان تیم نفت بر سر مسائل مالی به تفاهم نرسید چندین گزینه داخلی و خارجی را هم رصد كرده و به احتمال زیاد به‌زودی دروازه‌بان تازه‌ای را به مجموعه‌اش اضافه خواهد کرد. این به آن معناست که سوشا حتی درصورت آزادی از زندان هم روزهای سختی را پیش‌رو دارد چون هر آن ممکن است با محرومیت‌هایی روبه‌رو شود که نهادهای فوتبالی برای او در نظر خواهند گرفت.

کعبی هم تعهد داد

همان‌طور که روز جمعه، خبرگزاری میزان خبر داده بود در راستای پرونده سوشا مکانی، یکی دیگر از بازیکنان سابق تیم ملی و پرسپولیس هم به دادگاه احضار شده است. روز گذشته مشخص شد این بازیکن حسبن کعبی است؛ هافبک جنوبی سابق باشگاه پرسپولیس، چندی پیش در گفت‌وگویی که ورزش٣ آن را بازتاب داده بود در رابطه با ماجرای سوشا مکانی اظهاراتی کرده بود که به‌همین‌دلیل به دادگاه احضار شد. البته به گزارش تسنیم، او صبح روز گذشته با بیان این موضوع که آن مصاحبه را از سر بی‌اطلاعی نسبت به بعضی از مسائل عنوان کرده با دادن تعهد کتبی از دادگاه خارج شد.






تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن