تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیر عامل در جامعه ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان: نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیر عامل در جامعه ضروری است مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نهادینه سازی و تعمیق فرهنگ پدافند غیر عامل در جامعه، ضرورتی اجتناب ناپذیر در راستای خنثی سازی هجمه های فرهنگی است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ دي ساعت 07:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از کرمان،محمد محسن بیگی در نشست کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیر عامل استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 19 دی سال 1356 قم، این قیام را نقطه عطفی در نهضت اسلامی مردم ایران دانست و اظهار داشت: این حرکت عظیم جرقه ای در شروع مجدد قیام های مردمی بر علیه نظام ستم شاهی در کشور به وجود آورد.
وی آماده سازی فرهنگی و اجتماعی مردم را یکی از عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: آماده سازی فرهنگی و اجتماعی مردم در زمینه فرهنگ سازی و جلوگیری از یک حرکت انحرافی ضروری است.
محسن بیگی تصریح کرد: در اکثر جوامع و فرهنگ ها ، هر کشور و مجموعه ای که بتواند ذهن و فکر مردم را به سمت خود هدایت کند و مدیریت افکار عمومی جامعه را به دست گیرد قطعا پیروز میدان های تبلیغاتی و رسانه ای خواهد بود.
رئیس کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیر عامل استان کرمان با بیان اینکه حضور فیزیکی و جنگ نظامی دشمنان نه تنها در کشور ما موثر نبوده بلکه باعث تقویت نظام نیز شده است گفت: به دلیل تعارض ارزشها و فرهنگ انقلاب اسلامی ایران با اهداف استعماری بسیاری از کشور ها، تهاجم فرهنگی مهترین تهدیدی است که کشور ما را به طور خاص مورد هجمه خود قرار داده است.
محمد محسن بیگی با اشاره به گستردگی شبکه های اجتماعی، ارتباطی ، رسانه های مجازی و گسترش اطلاعات در کشور، خاطر نشان کرد: با توجه به خصوصیات خاص نوجوانان و جوانان کشور ما در زمینه تقلید پذیری نهادینه کردن پدافند غیرعامل، به منظور جلوگیری از تهاجم فرهنگی و نقشه های شوم دشمنان در راه اندازی جنگ نرم ضروری است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر تدوین سند پدافند غیر عامل در حوزه فرهنگی متناسب با فرهنگ عمومی استان با همکاری متولیان امر فرهنگی استان، تاکید کرد.
محمد محسن بیگی اظهار داشت: هماهنگی های لازم بین دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ در راستای آموزش های عمومی پدافند غیر عامل و اجرای طرح های مقابله با اقدامات دشمن ضروری است.
برپایه این گزارش؛ در نشست کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیر عامل استان کرمان با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمان و جمعی از نمایندگان اداره کل ارشاد اسلامی استان، دانشگاه شهید باهنر کرمان ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، نیروی انتظامی ، اداره کل اوقاف ،اداره کل کتابخانه های عمومی استان و... در سالن شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن