تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804758150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويارويي با حريفان و دوری از حاشيه‌هاي خودساخته


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رويارويي با حريفان و دوری از حاشيه‌هاي خودساخته
رقابت‌های انتخابی المپیک از سه‌شنبه 22 دی در حالی در قطر آغاز می‌شود که تيم ملي اميد ايران براي شكستن طلسمي 40 ساله راهي قطر شده تا شايد بعد از سال‌ها، حسرت حضور در المپيك را از دل مردم ايران بردارد. تيمي كه AFC شانس زيادي براي حضورش در المپيك ريو متصور شده است.
نویسنده : دنيا حيدري 


رقابت‌های انتخابی المپیک از سه‌شنبه 22 دی در حالی در قطر آغاز می‌شود که تيم ملي اميد ايران براي شكستن طلسمي 40 ساله راهي قطر شده تا شايد بعد از سال‌ها، حسرت حضور در المپيك را از دل مردم ايران بردارد. تيمي كه AFC شانس زيادي براي حضورش در المپيك ريو متصور شده است. اما اتفاقات اخير‌، حاشيه‌ها و عدم حضور برخي بازيكنان تأثير‌گذار در جريان رقابت‌هاي مرحله گروهي، از جمله مشكلات اميدهاي ايران در راه المپيك برزيل است.

   ستاره‌هايي كه نيستند و هستند
تيم اميد در حالي راهي رقابت‌هاي مقدماتي المپيك ريو 2016 در قطر شد كه غيبت چند بازيكن شاخص كاروان اين تيم به شدت توي ذوق مي‌زد. عليرضا جهانبخش، سردار آزمون و سعيد عزت‌الهي‌، سه لژيونر ايران كه در تركيب تيم ملي بزرگسالان نيز به ميدان مي‌روند و جزو مهم‌ترين استعدادهاي جوان حال حاضر ايران محسوب مي‌شوند مي‌‌توانستند وزنه‌اي سنگين براي اميد ايران باشند، اما به دليل مخالفت باشگاه‌هاي اروپايي و عدم برگزاري بازي‌هاي انتخابي المپيك در روزهاي فيفا، از همراهي اين تيم بازماندند. با اين حال انتخاب نفرات اعزامي ايران كه از جمله بهترين‌هاي تيم‌هاي باشگاهي خود به شمار مي‌آيند نشان مي‌دهد خاكپور روي با‌تجربه‌هاي ليگ حساب ويژه‌اي باز كرده است. بازيكناني كه تجربه بازي‌هاي زيادي در ليگ برتر دارند و حتي بعضي از آنها به تيم ملي بزرگسالان نيز دعوت شده و مي‌توانند كمك بزرگي براي خاكپور كه در فكر از شكستن طلسم 40 ساله ايران براي حضور در المپيك است، باشند. اخباري، گلر تراكتورسازان تبريزي يكي از بهترين دروازه‌بانان ليگ است كه يكي از نفرات اصلي تيم خاكپور به حساب مي‌آيد. مهرداد و ميلاد محمدي، برادران دوقلوي تيم اميد، كمنداني پرسپوليس و روزبه چشمي استقلال نيز از جمله بازيكنان اصلي خاكپور در قطر هستند كه روي تجربه و تكنيك آنها براي اين رقابت‌ها حساب ويژه‌اي شده است. شاهين ثاقبي، ارسلان مطهري، محمدحسين كنعاني، صائب محبي، محسن كريمي، احسان پهلوان و علي كريمي نيز از ديگر بازيكنان توانمند اميد ايران هستند كه بدون شك بازي‌هاي خوب آنها لرزه بر اندام حريفان خواهد انداخت.
 
  حاشيه‌هاي دردسر‌ساز
اميدهاي ايران در حالي راهي قطر شدند كه آتش اختلافات كادر فني اين تيم با مديران فدراسيون لحظه آخر شعله‌ور شد. ماجراي قرارداد خاكپور اصلي‌ترين مشكل اميدها با فدراسيون فوتبال بود كه باعث شد تا سرمربي تيم اميد به دليل اين مشكل و اختلافاتي كه با كفاشيان داشت در مراسم بدرقه تيم اميد حاضر نشود. عدم حضور او اما با مصاحبه‌اي تند از سوي اين مربي و پاسخي تند‌تر از سوي كفاشيان همراه شد تا تيم در آستانه اعزام با تنشي جديد مواجه شود، مشكلاتي كه بدون شك تيم اميد را از لحاظ روحي تحت تأثير قرار داده است. اما درگيري‌هاي خاكپور و فدراسيون و همچنين كاشاني، ‌مدير تيم اميد در خصوص مسائل مالي، تنها حاشيه‌هاي اين تيم نبود و درگيري‌هاي مايلي‌كهن مدير فني تيم اميد با كرش نيز از جمله معضلات اين تيم بود. تيمي كه كرش قول همكاري و حمايت آن را داده بود اما نه تنها اين قول عملي نشد كه مصاحبه‌هاي مايلي‌كهن و درگيري‌هاي او با سرمربي تيم ملي حواشي متعددي را براي آن رقم زد تا تيم اميد ايران با كوله‌باري از حواشي براي شكستن طلسمي 40 ساله راهي قطر شود.

   حريفان اميد در مرحله گروهي
مرحله نهايي انتخابي ر‌قا‌بت‌هاي المپيك 2016 ريو در رشته فو‌تبا‌ل در قاره كهن در چهار گروه چهار تيمي برگزار مي‌شود كه تيم ايران در گروه اول با تيم‌هاي سوريه، ‌قطر و چين همگروه است كه در صورت صعود از اين مرحله بايد خود را مهياي نبرد احتمالي با حريفاني چون امارات كه در المپيك لندن خوش درخشيد، استراليا و عربستان كند. نخستين ديدار شاگردان خاكپور سه‌شنبه 22 دي ماه برابر سوريه است. سوريه با ثبت 3 پيروزي در گروه 5 مرحله مقدماتي بالاتر از ازبكستان، هند و بنگلادش قهرمان شد تا با 9 امتياز و تفاضل گل9+ حريف اول تيم اميد ايران باشد. در حال حاضر آماده‌ترين بازيكن سوريه، عمر خريبين است. مهاجمي 21 ساله‌ كه در ليگ عراق بازي مي‌كند.
قطر دومين حريف اميدهاي ايران است. جمعه 25 دي ماه سربازان خاكپور نبرد سختي را برابر عنابي‌ها در ورزشگاه اختصاصي السد در پيش دارند. ميزبان چند بازيكن كليدي دارد. محمد علاءالدين، مهاجم 21 ساله مصري كه تابعيت قطري گرفته و براي الريان در ليگ ستارگان قطر به ميدان مي‌رود يكي از مهره‌هاي اصلي اين تيم است كه در فستيوال جهاني 2015 تولون براي قطري‌ها برابر فرانسه، هلند، امريكا و كاستاريكا به ميدان رفته است. احمد علاءالدين، مهاجم 22 ساله قطر هم از الريان مي‌آيد. كه در فستيوال جهاني تولون از بازيكنان اصلي تيم اميد قطر به شمار مي‌رفت. ناصر خلفان، همبازي آندو تيموريان نيز يكي ديگر از نفرات كليدي ميزبان اين رقابت‌هاست.
اميد ايران در ايستگاه سوم مرحله گروهي پاي ديوار چين خواهد رسيد. دوشنبه 28 دي‌ماه ايران به ديدار چين مي‌رود. اين تيم به واسطه ميزباني المپيك 2008 در رقابت‌هاي مذكور سه ديدار برابر نيوزيلند (يك - يك)، بلژيك (2 بر صفر) و برزيل (3 بر صفر) برگزار كرد. شايد تجربه حضور در المپيك به فوتبال چين آرامش خاطر دهد تا با استرس كمتري پا به مسابقات قطر بگذارد. فانگ جينگ‌كي، دروازه‌بان گوانگژو اورگراند كه تيمش قهرمان ليگ قهرمانان آسيا شد يكي از نفرات برتر چين است. يانگ چائو، هافبك ليائونينگ و وانگ شانگ، هافبك گوانگژو اورگراند كه تا فصل پيش براي بروژ بلژيك توپ مي‌زد از جمله مهره‌هاي اصلي اين تيم به شمار مي‌آيند.

   حريفان سرسخت پس از مرحله گروهي
در صورت صعود ايران به مرحله حذفي مسابقات بايد با تيم اول يا دوم گروه دوم بازي كند كه در آن گروه تيم‌هاي تايلند، كره شمالي، ژاپن و عربستان حضور دارند كه روي كاغذ شانس عربستان و ژاپن بيشتر از سايرين است. در صورت صعود تيم ملي كشورمان به مرحله بعد حذفي بازي سختي براي اين پيش‌بيني مي‌شود، ژاپن را كه مي‌توان يكي از قدرت‌هاي آسيا دانست كه حتي تيم‌هاي مطرح جهاني در سطح بين‌الملل هم حساب خاصي روي آنها باز مي‌كنند و عربستان و حاشيه‌هاي پيرامون بازي با آنها هم كه جزو موارد جدايي‌نا‌پذير از بازي احتمالي بين ايران و عربستان خواهد بود.
استراليا، ژاپن، كره جنوبي، قطر، امارات، ايران و عراق از جمله تيم‌هاي مدعي براي صعود به المپيك هستند كه بايد ديد در پايان اين ماراتن جذاب كدام تيم‌ها جواز صعود به مسابقات المپيك ريو را دريافت مي‌كنند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن