تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819369795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت بهره‌مندی 2 هزار مددجو از دوره‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی آباده


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت
بهره‌مندی 2 هزار مددجو از دوره‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی آباده
مدیر کمیته امداد آباده از بهره‌مندی 2 هزار و 375 مددجو از کلاس‌های آموزشی کانون‌های موقت فرهنگی تربیتی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: بهره‌مندی 2 هزار مددجو از دوره‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی آباده



امیر باوندپوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آباده با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی تربیتی افراد به‌ویژه مددجویان زیرپوشش با توجه به مشکلات و نیازهای آنان از بهره‌مندی 2 هزار و 375 مددجو از کلاس‌های آموزشی کانون‌های موقت فرهنگی تربیتی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد. وی بیان داشت: ارائه برنامه‌های آموزشی و تربیتی کانون‌های موقت فرهنگی کمیته در راستای اعتلای اهداف فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران و تأمین نیازهای مددجویان زیرپوشش به‌ویژه نوجوانان و جوانان در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و ارتقای سلامت جسمی، معنوی و روانی آنان ازجمله خدمات امداد است. باوندپوری تصریح کرد: این کانون‌ها با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه مددجویان در سه بخش مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی (دائم)، کانون‌های موقت و پیروان ولایت نقش بسزایی در افزایش سطح دانش، بینش و مهارت‌های حرفه‌ای، علمی و تخصصی مددجویان و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی ایفای نقش  می‌کند. مدیر کمیته امداد آباده عنوان کرد: این کلاس‌های آموزشی با محوریت تقویت باورهای دینی و اعتقادی، آموزش توانمندسازی فکری خانواده‌ها، تقویت نشاط و بازسازی شخصیت و هویت اسلامی دانش‌آموزان، افزایش خودباوری، بهداشت فردی و اجتماعی، کمک‌های اولیه و شکوفایی استعداد برگزار می‌شود. وی بابیان اینکه توجه به حرفه‌آموزی از اهداف اصلی کانون‌هاست بیان کرد: تعامل با فنی و حرفه‌ای برای آموزش و مهارت‌آموزی مددجویان در زمینه‌هایی مانند صنایع‌دستی و هنری و...، صدور گواهی مهارت‌آموزی و اعطای وام و هدایت آنان به سمت بازار کار و اشتغال از دیگر خدمات کمیته امداد در قالب کانون‌های فرهنگی است. باوندپوری در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه در این مدت یک‌هزار و 277 نفر موفق به گذراندن دوره‌های گوناگون آموزش گروهی شدند اظهار کرد: کلاس‌های فوق‌برنامه برای جوانان در آستانه ازدواج و زنان دارای شرایط ازدواج مجدد، زوج‌های جوان، نوجوانان در آستانه بلوغ و... در راستای آشنایی با آیین‌های اسلامی این سنت حسنه از برنامه‌های مورد تأکید و در حال اجرای کمیته امداد این شهرستان است.

94/10/19 - 17:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن