تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819656820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح 542 پرونده در شورای گزینش از ابتدای سال جاری در جهادکشاورزی استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد: طرح 542 پرونده در شورای گزینش از ابتدای سال جاری در جهادکشاورزی استان مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از طرح 542 پرونده در شورای گزینش از ابتدای سال جاری در این سازمان خبر داد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۹ دي ساعت 11:01

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، علی اکبر طالب زاده در دیدار اعضای هسته گزینش که به مناسبت گرامیداشت 15 دی ماه، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل این هسته ها با ریاست سازمان که در سالن جلسات ساختمان شماره یک سازمان برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: 248 پرونده از سال 93 به سال 94 منتقل شده و 289 پرونده نیز در 9 ماهه اول سال جاری تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه برای بررسی درباره این پرونده ها، در مجموع به 1579 منبع تحقیقاتی مراجعه شده، ادامه داد: از این منابع، 828 منبع مراجعه به محل سکونت، 430 مراجعه به محل کار و 321 مراجعه به دانشگاه ها داشتیم.
طالب زاده با اعلام اینکه 7 نفر همکار تمام وقت و 7 نفر همکار پاره وقت در هسته گزینش سازمان فعالیت می کنند، اضافه کرد: 5 نفر عضو شورای گزینش هستند که 3 نفر از آنها نیروی ثابت و 2 نفر نیروی پاره وقت این شورا هستند و 5 نفر از کارکنان پاره وقت هسته گزینش در شهرستان های استان همکاری دارند.
مدیر هسته گزینش سازمان با بیان اینکه 349 رای نهایی گزینش صادر شده است، به ارتقای سطح کیفی گزینش سازمان در استان نسبت به گذشته، اشاره کرد و افزود: طبق بررسی های صورت گرفته توسط هیأت مرکزی گزینش وزارت جهاد کشاورزی، رشد کیفی خدمات از 15 دی 93 تا 15 دی سال جاری برای این هسته ثبت شده است.
گفتنی است، در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از کارکنان هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان تقدیر شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن