تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814746050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثقفی: از برگزاری مراسم گلریزان منصرف شدیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ثقفی: از برگزاری مراسم گلریزان منصرف شدیم
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان گفت: قرار بود برای دوچرخه سوار مبتلا به بیماری سرطان مراسم گلریزان برگزار کنیم اما از انجام آن منصرف شدیم.

ثقفی: از برگزاری مراسم گلریزان منصرف شدیم
ثقفی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: همایش همگانی دوچرخه سواری با همکاری آموزش و پرورش به مناسبت دهه فجر، 18 بهمن برگزار می‌شود.
 
وی در خصوص قادری و مراسم گلریزان که قرار بود برای او برگزار کنند تا هزینه‌ای برای درمان بیماری‌اش جمع آوری کنند، افزود: قادری هنوز آمریکا است و فدراسیون برای برگزاری مراسم گلریزان موافقت نکرده است در همدان هم در صورت گلریزان هزینه چندانی جمع آوری نمی‌شود و به همین دلیل از برگزاری آن ناامید شدیم.
 
ثقفی در ادامه خاطر نشان کرد: دو مربی تیم های استانی همدان (مسعود غیاسی و امید جلالی) برای حضور در دوره‌های بین‌المللی دعوت شده‌اند و این اتفاق باعث افزایش سطح علمی آنها خواهد شد که به نفع تیم های استانی است.
 
وی در خصوص رکابزن ملی پوش که از استان همدان است تاکید کرد: جلسه‌ای با بهنام آرین (ملی پوش دوچرخه سواری) در دفتر مدیر ورزش و جوانان داشتیم و برنامه‌های او را برای حضور در مسابقات جویا شدیم و مشکلات او را بررسی کردیم و مقرر شد که برای او در خود استان همدان اسکان در نظر بگیریم تا تمریناتش را بهتر انجام دهد و در المپیک موفق شود.




۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن