تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرف های انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتخابات بزرگ ترین رویداد برای تغییر و اصلاح است و اگر ابزار تغییر و اصلاح از طریق رأی دادن از بین رفت ابزار دیگری وارد می شود که ممکن است تبعات منفی به همراه داشته باشد.
موسی خادمی در همایش هیئت های اجرایی،نظارت و بازرسی انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه انتخابات یک نماد دموکراسی و مردمی است، اظهارکرد: انتخابات جزو دستاوردهای بزرگ و مهم بشریت است که نشاط را در مردم ایجاد می کند.
وی اظهار کرد: انتخابات بزرگ ترین رویداد برای تغییر و اصلاح است و اگر ابزار تغییر و اصلاح از طریق رأی دادن از بین رفت ابزار دیگری وارد می شود که ممکن است تبعات منفی به همراه داشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را از ابزار چرخش قدرت دانست و گفت: به طور طبیعی انتخابات و امنیت رابطه متقابل دارند و سیکل فزاینده هم دیگر را تقویت می کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد انتخابات در کنار ویژگیهای خوب و مثبت خود نقاط ضعف هایی را نیز دارد، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط ضعف انتخابات شروع مجدد بحث انتخاباتی پس از پایان رای گیری و مشخص شدن نتیجه انتخابات است.
وی تصریح کرد: رفتار ما مسئولین برگزار کننده انتخابات در این دوره بسیار موثر و ماندگار خواهد بود.
خادمی با تشریح اصول اولیه و مقدم در انتخابات فلسفه برگزاری انتخابات را تولید امنیت خواند و با بیان این ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
حرف های انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت



حرف های انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت



حرف های انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت






جمعه ، ۱۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن