تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819675172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض مردم سبزوار به تبلیغات انتخاباتی از تریبون نماز جمعه


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: نماز جمعه این هفته سبزوار با حضور رمضان علی سبحانی فر از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه سبزوار با حواشی همراه شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بصیر سبزوار ، در مراسم نماز جمعه این هفته سبزوار و در بین دونماز که قرار بود بعدازآن راهپیمایی مردمی در اعتراض به جنایات آل سعود و محکومیت اعدام شیخ نمر توسط این رژیم پادشاهی برگزار شود، در رفتاری غیرمعمول یکی از داوطلبین نامزدی انتخابات به عنوان سخنران به تریبون نماز جمعه دعوت و اقدام به طرح برخی مباحث تبلیغاتی کرد.
این رفتار اعتراض نمازگزاران سبزواری را برانگیخت به نحوی که بعد از طرح ادعاهای سبحانی در مورد پیشرفت صنعت سبزوار و ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه در دوره مسئولیت وی تعدادی از مردم با فریادهای «دروغ نگو» و عموم نمازگزاران با فرستادن صلوات پی درپی مانع ادامه سخنرانی وی شدند.
برخی مردم با صدای بلند عنوان می داشتند که ما برای اقامه نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی آمده ایم و این در حالی است که صحبت های غیر مرتبط این نامزد انتخاباتی برای لحظاتی فضای جایگاه نماز جمعه را ناآرام کرد.
تشدید اعتراضات مردمی به سوءاستفاده انتخاباتی از تریبون نماز جمعه به حدی بود که خطیب جمعه سبزوار را وادار به ارائه توضیحاتی در توجیه چرایی ایجاد ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
اعتراض مردم سبزوار به تبلیغات انتخاباتی از تریبون نماز جمعه






جمعه ، ۱۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن