تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816693023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگلیسی هایی که عاشق فرانسه هستند!+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انگلیسی هایی که عاشق فرانسه هستند!+تصاویر
صحبت درباره نمایشگاهی بزرگ و تخصصی است که هر سال همین روزها با محوریت آموزش سبک زندگی در انگلیس برگزار می‌شود. البته نام این نمایشگاه قرار است ما را به یاد فرانسوی‌ها بیندازد.
گروه خواندنی های نامه نیوز: صنعت نمایشگاهی در اروپا واقعا جدی گرفته می‌شود. این را می‌توان از موضوعات رویدادهای نمایشگاهی این قاره به خوبی متوجه شد. به‌طور تقریبی در زمینه هر موضوع کوچک و بزرگی یک رویداد نمایشگاهی در این کشورها برگزار می‌شود که به خوبی مخاطبان خود را اقناع می‌کند.
 
نمونه بارز این امر نمایشگاهی بزرگ و تخصصی است که هر سال همین روزها با محوریت آموزش سبک زندگی در انگلیس برگزار می‌شود. البته نام این نمایشگاه قرار است ما را به یاد فرانسوی‌ها بیندازد.

توجه و تمرکز مردم کشور فرانسه بر مد، دکوراسیون و به‌طور کلی موضوع سبک زندگی (life style) باعث شده تا بسیاری از کشورها سعی کنند از آنها الگوبرداری کنند. مردم انگلیس ابتدای هر سال را با یک نمایشگاه جذاب و البته تخصصی به نام «فرانس‌شو» یا «سبک زندگی فرانسوی» آغاز می‌کنند تا با مد، طراحی دکوراسیون و البته عشق ورزیدن به محل زندگی آشنا شوند. با صمت در معرفی این رویداد خانوادگی همراه باشید.
 
نمایش ۳ روزه در قلب لندن

تعطیلات ژانویه که تمام می‌شود، انگلیسی‌ها خود را برای یک تقلید درست‌وحسابی از فرانسوی‌ها مهیا می‌کنند. نمایشگاه سبک زندگی فرانسوی به نوعی بزرگترین رویداد خانوادگی در انگلیس است که به کشور، ملت و فرهنگ فرانسه اختصاص یافته و به بازدیدکنندگان فرصت منحصر به فردی برای آشنایی با سبک زندگی فرانسه‌ها، ارائه می‌دهد.

این نمایشگاه بهترین‌های فرانسه را به انگلیس می‌آورد تا مردم بتوانند از یک چارچوب مشخص الگوبرداری کنند. از انواع مواد غذایی و نوشیدنی گرفته تا ایده‌های الهام‌بخش برای طرح‌ریزی یک سفر تفریحی و طراحی دکوراسیون داخلی منزل! به‌طور کلی می‌توان گفت «فرانس‌شو» یک بینش واقعی به زندگی دلخواه فرانسوی‌ها است که می‌تواند در زندگی انگلیسی‌ها تجلی پیدا کند. به نظر می‌رسد انگلیسی‌ها به خوبی متوجه شده‌اند که بهترین غذاها، بهترین پوشاک و نشان(برند)های مرتبط با مد و لباس و مهم‌ترین طراحان دکوراسیون داخلی و حتی ساختمان‌ها را باید در فرانسه پیدا کنند.

«فرانس‌شو» ۸ساله اگرچه سن و سال کمی دارد اما در اروپا کاملا مشهور است. این نمایشگاه هر سال به مدت ۳روز در قلب لندن برگزار می‌شود و مخاطبانی از بلژیک، اتریش، سوئیس، مراکش، استرالیا، ایتالیا و البته فرانسه برای حضور در آن به انگلیس سفر می‌کنند. این رویداد برای همه مردم قابل دسترس بوده و در سال‌های اخیر برای بازدیدهای خانوادگی نیز تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته می‌شود. غیر از خود فرانسوی‌ها و نمایندگان‌شان، برخی افراد مرفه که به‌طور منظم از انگلیس به فرانسه سفر می‌کنند و اطلاعات خوبی درباره این کشور دارند هم از جمله مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه هستند. در این نمایشگاه می‌توان از غذاها، نوشیدنی‌های سنتی فرانسه، طرح‌های مختلف مد و لباس، کتاب و فیلم‌های فرهنگی و... دیدن کرد. شعار نمایشگاه هم البته یک جمله همیشگی است؛ «عاشق فرانسه شوید. »

براساس معمول اغلب رویدادهای نیمه‌صنعتی، سایت بزرگ و مجلل المپیای لندن میزبان این رویداد است. یک سایت نمایشگاهی کاملا مجهز که در مرکز لندن واقع شده و دسترسی بسیار مناسبی به اغلب مناطق مهم شهر دارد.
 
نگاه آماری به مخاطبان نمایشگاه

براساس آماری که وب‌سایت رسمی این رویداد از برگزاری آن در سال ۲۰۱۵میلادی منتشر کرده ۷۹درصد بازدیدکنندگان این نمایشگاه به سمینارهای استعدادی، امتیاز خوب یا عالی داده‌اند. ۷۹درصد آنها به نحوه انجمن‌سازی در فضای نمایشگاه امتیاز خوب یا عالی داده‌اند. ۸۵درصد بازدیدکنندگان نیز به تالارهای نوشیدنی امتیاز خوب یا عالی داده‌اند. بخش اسانس فرانسه نیز ۸۰درصد از امتیازهای عالی را به خود اختصاص داده و در نهایت تالار زبان و انجمن سفر هم با کسب ۷۵درصد از مجموع امتیازهای خوب یا عالی به‌عنوان بخش مطلوب امسال انتخاب شد.

چرا باید از نمایشگاه سبک زندگی فرانسوی بازدید کرد؟

این نمایشگاه در موارد فنی و در جهت ارتقای ابعاد برگزاری همواره از روش نظرسنجی واقعی از بازدیدکنندگان خود استفاده می‌کند. برمبنای این طرح، ستاد برگزاری همواره در نظر می‌گیرد که چه بخشی از مخاطبان به این رویداد وفادار هستند و در تمامی دوره‌های آن حضور پیدا می‌کنند.
بر همین اساس در سال ۲۰۱۵م مشخص شده که ۹۹درصد از مخاطبان تمایل دارند در نمایشگاه آخر ژانویه ۲۰۱۶ نیز حضور پیدا کنند. بیشتر مخاطبان در نمایشگاه‌های سال‌های گذشته هم حضور داشته‌اند. ۸۳درصد بازدیدکنندگان در ۱۲ماه گذشته در فرانسه بوده‌اند که به وضوح بیانگر آن است که مخاطبان این نمایشگاه به طور جدی به فرانسه علاقه‌مند هستند.
این رویداد نمایشگاهی غیراز بخش‌های متنوع فیزیکی، دارای قسمت‌های محتوایی نیز هست. غرفه‌های مختلف با عنوان «استعداد فرانسوی» و ۲ سمینار ترکیبی از سبک زندگی مردم این کشور ازجمله برنامه‌های محتوایی و جنبی نمایشگاه است که مخاطبان با حضور در این رویدادها می‌توانند ابعاد مختلف تاریخی و سنتی فرانسه را هم درک کنند. در نمایشگاه بخش جذاب دیگری هم وجود دارد که به تمام کسانی که در حال برنامه‌ریزی برای رفتن به فرانسه هستند، مشاوره تخصصی می‌دهد.
 
*نگاهی به تاریخچه

این نمایشگاه خریداران جدی را به خود جذب می‌کند. نخستین نمایشگاه فرانسه، در شهر لندن در سال ۲۰۰۸میلادی برگزار شد. این رویداد یکی از مهم‌ترین رویدادها در نوع خود به شمار می‌آید. بعد از برپایی دوره نخست آن و استقبال شگفت‌انگیزی که از آن شد، مسئولان تصمیم گرفتند روند برگزاری آن را به صورت سالانه حفظ کرده و هر سال ابعاد آن را گسترش دهند. به عقیده برخی کارشناسان این رویداد سالانه بهترین شیوه و برنامه برای معرفی سبک زندگی و مشخصات فرانسوی‌ها است که بودجه قابل قبولی هم برای آن صرف می‌شود.

در اوایل سال‌گذشته میلادی ۱۷هزار بازدیدکننده از نمایشگاه بازدیدکردند که این اتفاق ضمن تحکیم روابط دو کشور باعث شد سود سرشاری به جیب برگزارکنندگان سرازیر شود. نرخ بلیت این نمایشگاه برای سال جدید ۱۲ یورو گزارش شده است.

نکته جالبی که در این زمینه باید به آن توجه کرد میانگین سنی بازدیدکنندگان است. در آمار منتشر شده از ستاد برگزاری میانگین سنی بازدیدکنندگان ۵۲سال اعلام شد که نشان می‌دهد میانسالان بیشتر به تاریخ، تمدن و فرهنگ فرانسه علاقه دارند. همچنین ۶۲درصد از مخاطبان شاغل و حدود ۳۳درصد آنها بازنشسته گزارش شدند.  گفتنی است که دوره جدید این نمایشگاه حدود ۲۰ روز دیگر برگزار خواهد شد.





۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن