تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819618677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج بدحجابی از اهداف دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: امام جمعه موقت سردشت گفت: حجابی که 80 سال قبل رضاخان نتوانست آن را از مسلمانان کشورمان دور کند اکنون دشمنان با جنگ نرم درصدد القای بدحجابی به رفتار و کردار جامعه هستند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت ، ماموستا محمد واوی در ابتدای خطبه های امروز نماز جمعه شهر سردشت، با محکوم کردن اتفاقات سیاسی چند روز اخیر در منطقه، گفت: اعدام شیخ نمر یکی از رفتارهای ناپسند آل سعود در قبال مسلمانان بوده و همچنین حمله به سفارت عربستان و آتش زدن آن نیز روش مذموم دیگر این واقعه بود.
امام جمعه موقت سردشت اظهار کرد: کاش دولت های اسلامی دشمن واقعی خود را که همان رژیم غاصب صهیونیست است را می شناختند و به اتحادی ناگسستنی در بین خودشان اقدام می کردند.
وی در خطبه های دیگر خود به موضوع حجاب پرداخت و افزود: در 17 دی 80 سال قبل، رضا خان با تبعیت از ترکیه و تاثیر پذیری از رفتارهای آتاترک خواست با متحد الشکل کردن لباس و کلاه، در کشورمان کشف حجاب کند و به همین ترتیب دستور داد که بانوان در انظار عمومی با چادر و روسری ظاهر نشوند.
ماموستا واوی تصریح کرد: این موضوع با انتقادهای بسیاری در داخل روبه رو شد حتی در منطقه ما از شهر میراباد، ملا خلیل گوره میر، انقلابی را علیه وی ترتیب داد و مردم را بر ضد وی شورانید.
وی خاطر نشان کرد: اما متاسفانه چیزی که رضا خان ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

جمعه ، ۱۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن