تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819495533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی درصد کشت در استان متناسب با اهداف افق 1404 در سطح کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استان چهارمحال و بختیاری: پیش بینی درصد کشت در استان متناسب با اهداف افق 1404 در سطح کشور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد گیاهان دارویی استان گفت: سند گیاهان دارویی استان باید با توجه به سند ملی گیاهان دارویی و طب سنتی که بر اساس نقشه علمی کشور و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد تهیه شود.
۱۳۹۴ شنبه ۱۲ دي ساعت 13:46

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عامری گلستان گفت: تقویت بخش خصوصی و شرکتهای  دانش بنیان می توانند در رسیدن به اهداف این سند در افق 1404 نقش مهمی داشته باشند.
 وی گفت: برای تهیه سند گیاهان دارویی استان اقدامات استانی باید بر اساس راهبردها تعریف شوند و توجه به  وجود بازار و درآمد استانی در اولویت قرار گیرد.
 وی خاطر نشان کرد: نقش دستگاههای اجرایی استان در جهت کشت ، حفاظت و نگهداری ، بسته بندی و برند سازی گیاهان دارویی در استان باید مورد توجه قرار گیرد و درصد کشت استان متناسب با اهداف افق 1404 در سطح کشور پیش بینی  شود.
 وی در پایان اضافه کرد: توجه به کمی کردن ارقام در سند استانی  و اختصاص اعتبارات زیر بنایی  مهمترین برنامه های استان است. همچنین کشت گیاهان دارویی بومی مانند موسیر، آویشن، مرزه و غیره که مختص استان است باید جز اهداف این سند باشد تا استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پایلوت این گیاهان در سطح کشور شناخته شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن