تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804032857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت لامرد: خون آیت‌الله نمر حکومت طاغوتی آل‌سعود را متزلزل می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت لامرد:
خون آیت‌الله نمر حکومت طاغوتی آل‌سعود را متزلزل می‌کند
امام‌ جمعه موقت لامرد گفت: خون شهید آیت‌الله نمر ارکان حکومت طاغوتی آل‌سعود را متزلزل خواهد کرد و روزی شاهد ایجاد یک حکومت عدل در بلاد حجاز خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: خون آیت‌الله نمر حکومت طاغوتی آل‌سعود را متزلزل می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام محمدامین غفاری ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با سفارش رعایت تقوی اللهی به نمازگزاران اظهار داشت: یکی از شاخص‌های تقوا این است که تلاش کنیم عیب‌پوش باشیم و عیب‌جو نباشیم. خطیب موقت جمعه لامرد افزود: عیب‌پوشی به این معنا است که به‌عنوان یک آینه صادق و در تنهایی یک فرد قرار بگیریم و برادرانه به آن تذکر دهیم. وی با اشاره به شهادت مظلومانه شیخ نمر توسط آل سعود گفت: شخصیتی مانند شیخ نمر این شهید مجاهد امربه‌معروف و نهی از منکر که خواسته آن رفع تبعیض بود آل سعود وی را مظلومانه به شهادت می‌رساند. غفاری ادامه داد: نفرت و مرگ بر آل‌سعود باد که بیداری و تفکر را با سر بریدن جواب می‌دهد و هیچ‌گاه این روش جواب نداده است، بلکه با خون شهید آیت‌الله نمر درخت اسلام تنومندتر خواهد شد. امام‌ جمعه موقت لامرد خاطرنشان کرد: مگر می‌شود در یک جامعه‌ای فساد و تباهی باشد اما عالم دین چیزی نگوید و خون شهید آیت‌الله نمر ارکان حکومت طاغوتی آل سعود را متزلزل خواهد کرد و روزی شاهد ایجاد یک حکومت عدل در بلاد حجاز خواهیم بود. وی با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور به‌ویژه در مورد حق‌الناس در انتخابات، تصریح کرد: این هشداری است که نسبت به‌ حق تمام اشخاص باید دقت شود و هنوز انتخابات در اول راه است و بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیئت اجرایی موردبررسی قرارگرفته و زمان تبلیغ نیست و تبلیغات چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی دارای ضوابط خاص خودش است. غفاری متذکر شد: در فضای حقیقی تمام جلسات رصد می‌شود و موردبررسی قرار می‌گیرد اما در فضای مجازی آحاد مردم دقت داشته باشند که سابقه و شخصیت خود را با ارسال پیام‌هایی که دارای صحت درستی نیست معامله نکنند. وی بیان داشت: از نمازگزاران و آحاد مردم می‌خواهم نسبت به این موضوع توجه و دقت لازم داشته باشند چراکه بسیاری از این پیام‌ها در فضای مجازی دروغ و نشر اکاذیب است. امام‌جمعه موقت لامرد در ادامه سخنان خود اذعان داشت: در مقابل رأی خود بسیار مسئولانه نگاه کنیم. وی به موضوع لزوم احترام همیشگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توسط مسئولان اشاره کرد و متذکر شد: اگر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خواسته قانونی دارند باید مسئولان اجابت و اگر خواسته غیرقانونی باشد نیز راهنمایی و ارشاد کنند و حق هیچ‌گونه توهین وجود ندارد و این تذکرات کلی و جامع نسبت به تمام مسئولان است. غفاری به وقوع سیل دو ماه گذشته در لامرد نیز اشاره کرد و ادامه داد: وقوع بارندگی و چهره سرسبز زمستان و بهار برای مردم بسیار فرح‌انگیز است اما گاهی رحمت اللهی به ما درس می‌آموزد و وقوع سیل دو ماه گذشته نیز در لامرد موجب خسارت فراوان به معابر، منازل و مغازها شد که باید با دید علمی به این موضوع نگاه کنیم. امام‌ جمعه موقت لامرد اضافه کرد: در وقوع این سیل در شهر و شهرستان لامرد تلاش‌های بسیاری از سوی دستگاه‌های امدادی و ستاد مدیریت بحران صورت گرفت که قابل‌تقدیر است. غفاری اضافه کرد: در برخی نقاط ناکارآمدی وجود داشت که باید در جلسات فنی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و وجود چاله‌ها در خیابان‌ها به مردم آسیب می‌زند که اگر نمی‌خواهیم در حوزه شهر و روستا کاری انجام دهیم به مردم بگوییم تا خود انجام دهند.

94/10/18 - 16:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن