تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی خبر داد صرفه‌جویی 60 درصدی در مصرف آب با استفاده از شیرآلات کاهنده


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی خبر داد
صرفه‌جویی 60 درصدی در مصرف آب با استفاده از شیرآلات کاهنده
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت: مشترکان خانگی در صورت استفاده از شیرآلات کاهنده می‌توانند در مصرف آب 60 درصد صرفه‌جویی داشته باشند.

خبرگزاری فارس: صرفه‌جویی 60 درصدی در مصرف آب با استفاده از شیرآلات کاهنده



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید محمدنژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فصل سرما امکان یخ‌زدگی تأسیسات وجود دارد که توصیه‌‌هایی به همراه قبض‌ها در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد. وی از مشترکان آب خواست تا محافظ‌هایی برای کنتورهای خود قرار دهند و اگر دریچه کنتور آنها خراب شده آن را ترمیم کنند. معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی ادامه داد: اگر مشترکان با یخ‌زدگی کنتور آب خود مواجه شدند نباید از گرمای مستقیم برای رفع این یخ‌زدگی استفاده کنند و اگر در این زمینه دچار مشکل شدند به واحد حوادث شرکت آب و فاضلاب تماس بگیرند. محمدنژاد با بیان اینکه هدر رفت آب از تأسیسات خانگی به سبب ترکیدگی بسیار زیاد است، یادآور شد: به مشترکان خانگی توصیه می‌شود اگر عمر تأسیسات آنها بالای 19 سال باشد نسبت به بازسازی شبکه‌های خانگی خود اقدام کنند. وی با بیان اینکه بخش اعظمی از موفقیت شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی به سبب همراهی مردم است، اضافه کرد: با توجه به شرایط کمبود نزولات و خشکسالی‌های پی در پی در استان باید الگوی مصرف تغییر یابد. معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی ادامه داد: مشترکان باید از تکنولوژی‌های روز استفاده کنند تا بتوانند در مصرف آب صرفه‌جویی کنند. محمدنژاد خاطرنشان کرد: مشترکان خانگی در صورت استفاده از شیرآلات کاهنده می‌توانند در مصرف آب 60 درصد صرفه‌جویی داشته باشند.

94/10/17 - 15:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن