تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820270285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید استاندار قم بر ضرورت همخوانی بین رشته‌های دبیرستانی و دانشگاهی‌


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تاکید استاندار قم بر ضرورت همخوانی بین رشته‌های دبیرستانی و دانشگاهی‌ استاندار قم گفت: رشته‌های دبیرستانی موجود و میزان ورود دانش‌آموزان به آنها با رشته‌‌های دانشگاهی استان متناسب نیست بنابراین باید این تناسب ایجاد شود تا نیازی به فرستادن دانشجو به شهرهای دیگر نباشد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ دي ساعت 09:51

خبرگزاری پانا+استان قم+شورای آموزش و پرورش استان قم

به گزارش پانا از قم، سید مهدی صادقی شب گذشته در هفتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد گفت: باید میان رشته‌های دبیرستانی موجود در استان و رشته‌‌های دانشگاه‌های قم تناسبی ایجاد شود تا نیازی به فرستادن دانشجو به شهرهای دیگر نباشد. وی افزود: لازمه این‌ کار ایجاد همکاری میان همه سطوح مدیریتی مربوط است تا با برطرف کردن ایراداتی که در مسیر کار پیش می‌آیند به نقطه‌مطلوب برسیم. استاندار قم با تأکید بر لزوم همکاری آموزش و پرورش و آموزش عالی ابراز کرد: شورای آموزش و پرورش و شورای آموزش عالی باید یک کارگروه مشترک تشکیل دهند و این مشکل را حل کنند. صادقی با انتقاد از عدم انجام نیازسنجی برای رشته‌های تحصیلی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای مسائلی که می‌خواهیم در آینده اجرا کنیم نیازمند نیازسنجی است اما در زمینه رشته‌های تحصیلی چنین کاری صورت نمی‌گیرد. استاندار قم خاطرنشان کرد: رشته‌های دبیرستانی موجود و میزان ورود دانش‌آموزان به آنها با رشته‌‌های دانشگاهی استان متناسب نیست بنابراین آموزش و پرورش باید در زمینه سوق دادن دانش‌آموزان به رشته‌های موردنیاز و آموزش عالی در زمینه حذف و افزودن برخی از رشته‌ها اقدام کنند. وی افزود: حل این موضوع مهم است چون مسیر سرمایه‌گذاری‌های آینده را مشخص می‌کند بنابراین باید پس از اجرای آن وارد مرحله آسیب‌شناسی شویم تا به‌طور کامل به نتیجه مطلوب برسیم. صادقی با بیان اینکه هیچ کودکی نباید به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازبماند گفت: کمیته امداد باید هزینه تحصیل کودکانی که به دلیل مشکل مالی خانواده‌ها نمی‌توانند به مدرسه بروند را تأمین کرده و این امر را به عنوان یک مصوبه پیگیری کند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن