تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804656426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ سرخابی بدلی در ورزشگاه آزادی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جنگ سرخابی بدلی در ورزشگاه آزادی
برانکو و گل‌محمدی برای جبران امتیازهایی که دور رفت از دست دادند به ترتیب باید از سد صدرنشین و سپاهان ناخوش احوال عبور کنند؛ سایپا نیز کار سختی برابر راه‌آهن ندارد و اسکوچیچ حداقل به دنبال نباختن است.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین روز هفته هفدهم و ماقبل تعطیلات بلند مدت لیگ چهار بازی برگزار خواهد شد که دو دیدار حساس دربی اصفهان و همچنین پرسپولیس و استقلال خوزستان گل سر سبد مسابقات این هفته است.
مروری بر چهار بازی روز اول هفته هفدهم لیگ برتر می‌اندازیم: سپاهان- ذوب‌آهن / سومین دربی اصفهانی فصل

زردپوشان اصفهان هفته اول صدرنشین فعلی لیگ را شکست دادند و در دومین مسابقه فصل پنجاه و ششمین دربی اصفهان را با پیروزی پشت سر گذاشتند و تا هفته پنجم با چهار برد و یک تساوی جایگاه اول را در اختیار داشتند اما بعد از آن توقف خانگی برابر تراکتورسازی و شکست مقابل صبا این تیم را از بالای جدول به مرور زمان پایین کشید تا جایی که سپاهان چهار هفته است رنگ برد ندیده و در حال حاضر با نزولی عجیب در رده هشتم جدول جای گرفته است اما آنها امیدوار هستند بعد از یک امتیاز ارزشمندی که هفته گذشته از استقلال خوزستان مدعی گرفتند بتوانند به روند شکست ناپذیری 1958 روزه در لیگ برتر برابر ذوب‌آهن ادامه دهند و باخت 37 روز قبل جام حذفی مقابل شاگردان گل‌محمدی را جبران کنند.





ذوب‌آهن که با کسب 29 امتیاز از 16 مسابقه بهترین عملکرد را در پنج سال اخیر دارد و با شکست سپاهان به فینال جام حذفی رسیده است برای دربی فردای اصفهان شرایط بسیار خوبی بر خلاف رقیب همشهری‌اش دارد. تیم گل‌محمدی بعد از دو باخت و شروع ناامید کننده‌ای که در ابتدای فصل داشت هفته به هفته راه بالای جدول را پیش گرفت و هم اکنون در چهار امتیازی استقلال‌های اول و دوم لیگ قرار گرفته است. ذوب‌آهن بیش از 5 سال است در لیگ سپاهان را شکست نداده و حتی در نیمه نهایی جام حذفی نیز با وجود اینکه حریفش 10 نفره بود در ضربات پنالتی به فینال راه یافت تا همشهری‌اش نشان دهد حتی در زمانی که اوجش نیست لقمه گلوگیری برای سفید و سبزپوشان اصفهان است.

سایپا - راه‌آهن / یکی خوب یکی بد

اگر شکست هفته پانزدهم مقابل نفت تهران نبود شاگردان جلالی در حال حاضر 6 مسابقه را بدون شکست پشت سر می‌گذاشتند تا به راه‌آهن برسند. سایپا بعد از آنکه هفته نهم به تراکتورسازی باخت و به رده دهم جدول رفت سیاه‌جامگان، ملوان انزلی و گسترش فولاد را مغلوب کرد و علاوه بر شکست مقابل نفت، دو تساوی هم با صبای قم و استقلال تهران داشت تا این نتایج خوب آنها را پیش از بازی ساعت 15 فردا که در ورزشگاه دستگری برگزار می‌شود در رده پنجم جدول جای داده باشد. جلالی امیدوار است با نفرات باتجربه‌ای که در اختیار دارد از سد جوانان تارتار عبور کرده و پیش از تعطیلات در کورس مدعیان باقی بماند.





مهدی تارتار که در بدو ورودش به راه‌آه یک تساوی ارزشمند از استقلال تهران در استادیوم آزادی گرفت و بعد از آن استقلال خوزستان را با 5 گل در هم کوبید سقوط آزادی به پایین جدول داشت. آنها از هفته نهم تا شانزدهم برابر تیم‌های نفت تهران، ذوب‌آهن، پدیده، استقلال و پرسپولیس شکست خوردند و سه تساوی از گسترش فولاد، سپاهان و فولاد خوزستان گرفتند تا با خوش‌شانسی و نتیجه نگرفتن‌های متوالی استقلال اهواز، سیاه جامگان و فولاد تیم سیزدهم لیگ باشند. تارتار که محمد عباس‌زاده را خرید و در بازی قبل توسط او یک امتیاز از شاگردان اسکوچیچ گرفت امیدوار است با جذب جوانانی که اخیرا داشته از پایین جدول دل بکند که البته این هفته کار سختی برابر سایپای آماده دارد.

فولاد - پدیده / اسکوچیچ دوباره به زمین سفت رسید

فولاد خوزستان بعد از فصل کابوس‌واری که پشت سر گذاشته برای نخستین بار در لیگ پانزدهم در دو مسابقه متوالی که در هفته‌های پانزدهم و شانزدهم اتفاق افتاد شکست نخورد و دو مساوی خارج از خانه خوب برابر گسترش فولاد و راه‌آهن گرفت تا کمی از شکست‌ها دور شود ولی تیم اسکوچیچ ساعت 15 فردا که در ورزشگاه غدیر میزبان پدیده است کار راحتی برای سیر نباختن‌هایش ندارد ولی سرمربی کروات این تیم که اخیرا هم در سمتش ابقا شده برای نباختن به میدان می‌رود تا در وقفه لیگ تیمش را سر و سامان دهد و دوباره به زمره مدعیان بازگردد.





رضا مهاجری این هفته می‌تواند بعد از چهار دیدار سختی که با ذوب‌آهن اصفهان، استقلال خوزستان، سپاهان و پرسپولیس داشت نفس راحتی بکشد و بر خلاف دو بازی که واگذار کرد و دو مسابقه اخیری که با تساوی پشت سر گذاشت این هفته فولادی که خم شده را شکست دهد و امیدوار به باخت گسترش فولاد باشد تا به رده دهم جدول برسد. پدیده هفته گذشته در عین شایستگی به پیروزی مقابل پرسپولیس در لحظات پایانی گل تساوی را دریافت کرد ولی با این وجود این تیم به نظر می‌رسد روحیه بالایی داشته باشد و بتواند حداقل با یک امتیاز از اهواز خارج شود.

پرسپولیس - استقلال خوزستان / نگاه‌ها به آقای گل‌هاست

شاید بیشتر از آنکه بازیکنان پرسپولیس به دنبال ادامه روند شکست ناپذیری در 10 هفته اخیرشان باشند بخواهند باخت تلخ و آغاز کننده حواشی لیگشان که هفته دوم در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل استقلال خوزستان داشتند را جبران کنند. برانکو که تیمش را مدعی اول قهرمانی می‌داند برای کم کردن فاصله 7 امتیازی‌اش با صدرنشین لیگ که ساعت 16:30 فردا میزبان آن است فقط به پیروزی می‌اندیشد. پرسپولیس در غیاب سوشا مکانی دروازه‌بان اول خود باید به درخشش مهدی طارمی آقای گل لیگ چشم بدوزد و امیدوار باشد مهاجم جوانش روز خوبی داشته باشد و از استقلال خوزستان انتقام بگیرد.





استقلال خوزستان با صدرنشینی کار خود را در نیم‌فصل اول پایان داد اما آنها هفته گذشته در خانه تساوی تلخی برابر سپاهان داشتند تا این شروع زنگ خطری برای ویسی و شاگردانش در دور برگشت که مدعیان قهرمانی کم کم خودشان را نشان می‌دهند باشد. استقلال خوزستان که بعد از شکست هفته اول لیگ پیروزی‌هایش را با دو گل بهترین مهاجمش بیت‌سعید برابر پرسپولیس آغاز کرد و دیگر باختی در کارنامه لیگش ثبت نشد مطمئنا ابتدا برای یک امتیاز و بعد برد برابر شاگردان برانکو قرار می‌گیرد. استقلال خوزستان که فقط 5 گل در 16 مسابقه اخیر لیگ دریافت کرده مطمئنا انتظار روز سختی برابر دومین خط حمله موفق لیگ که به شرایطی متفاوتی از بازی دور رفت رسیده می‌کشد.

در دومین روز هفته هفدهم لیگ برتر نیز روز جمعه یازدهم دی‌ماه چهار مسابقه برگزار خواهد شد که برنامه آن به صورت زیر است:

ملوان بندر انزلی- استقلال  تهران / ورزشگاه تختی انزلی- ساعت 14:30 سیاه جامگان خراسان- استقلال اهواز / ورزشگاه ثامن مشهد- ساعت 14:30 تراکتورسازی تبریز- گسترش فولاد تبریز / ورزشگاه یادگار امام تبریز- ساعت 15 صبای قم- نفت تهران / ورزشگاه یادگار امام قم- ساعت 15



ارسال به تلگرام


14:38  1394/10/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن