تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون توسعه پژوهش آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت خبر داد اجرای طرح شهاب در مدارس ناحیه 2 رشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون توسعه پژوهش آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت خبر داد
اجرای طرح شهاب در مدارس ناحیه 2 رشت
معاون توسعه پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت از اجرای طرح شهاب در مدارس این ناحیه خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح شهاب در مدارس ناحیه 2 رشت



به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل ربیعی عصر امروز در کارگروه طرح شهاب و برگزاری دوره ضمن‌خدمت این طرح در آموزش و پرورش ناحیه دو رشت هدف از تصویب و اجرای طرح شهاب را شناسایی و هدایت آموزشی، تربیتی و معنوی دانش‌آموزان مستعد از دوره ابتدایی تا پایان دوره متوسطه عنوان کرد. وی اظهار کرد: در طرح شهاب هویت دینی و ملی افراد تقویت شده و احساس مسئولیت نسبت به ایفای نقش سازنده در کشور برای آنها حاصل می‌شود. معاون توسعه پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت گفت: با توجه به تغییرات طبیعی ناشی از رشد شخصیت، استعداد و توانایی‌های کودکان و اجرای کنونی طرح برای پایه چهارم ابتدایی، هدف اصلی اجرای طرح شهاب شناسایی حوزه‌های استعدادی دانش‌آموزان این پایه تحصیلی است. به گفته وی، برای دستیابی به هدف مذکور نباید هیچ‌گونه جداسازی در کلاس درس و امتیاز مادی و تحصیلی ویژه‌ای برای هیچ‌کدام از آنها صورت گیرد. ربیعی با بیان اینکه طرح شهاب از طرح‌های اساسی و تاثیرگذار در راستای شناخت نخبگان جامعه از دوران دانش‌آموزی است، خاطرنشان کرد: این طرح بزرگ از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار بوده که موجب شناسایی استعدادهای برتر در کشور می‌شود. وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح شهاب دانش‌آموزانی که دارای استعدادهای بالقوه هستند شناسایی می‌شوند، یادآور شد: با شناسایی دانش‌آموزان استعدادهای بالقوه آنها با هدایت و راهنمایی به بالفعل تبدیل می‌شود. این مسئول از برگزاری دوره آموزشی ضمن‌خدمت طرح شهاب با حضور آموزگاران پایه چهارم و پنجم و مدیران و مشاوران و مربیان تربیت‌بدنی و مربیان پرورشی و معاونان آموزشی و پرورشی ناحیه دو رشت خبر داد و متذکر شد: انتظار می‌رود به لحاظ اهمیت موضوع، همکاران گروه هدف در این دوره آموزشی حضور فعال داشته باشند. به گزارش فارس، در جلسه مذکور برنامه‌ریزی برای تدریس کلاس ضمن‌خدمت برای افراد جامانده و تشکیل کار گروه آموزشی برای معلمان و مدیران، برنامه‌ریزی برای سایت همگام، چگونگی اجرای آموزش اولیا و بازدید از کلاس‌های چهارم و پنجم ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت مطرح شد.

94/10/16 - 18:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن