تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814655518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهرعلیزاده: سرلیست اصلاح‌طلبان عارف است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مهرعلیزاده: سرلیست اصلاح‌طلبان عارف است
رئیس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات گفت: اصلاح‌طلبان درباره تایید یا رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس باید به قانون تمکین کنند.
تسنیم: محسن مهرعلیزاده رئیس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات، در حاشیه مراسم ترحیم مرحوم ضیایی که عصر امروز (چهارشنبه) در مسجد نور تهران برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره اینکه رفتار نامزدها‌ی اصلاح‌طلب در صورت عدم احراز صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان چگونه باید باشد؟ گفت: به اعتقاد من باید به قانون تمکین کنند و نظر شورای نگهبان را بپذیرند.

وی برهمین اساس خاطرنشان کرد: تایید یا رد صلاحیت نامزدها حق قانونی شورای نگهبان است و اگر نامزد اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شوند به کار خود ادامه می‌دهند و در غیر این صورت راه قانونی را دنبال خواهند کرد.


مهرعلیزاده در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم، مبنی بر اینکه برخی اصلاح طلبان علی لاریجانی را به عنوان سرلیست خود در انتخابات مجلس مطرح می‌کنند، بیان کرد: چنین مسئله‌ای دیگر الان وجود ندارد و حرف‌های کلی مطرح شده، اما هم‌اکنون سرلیست مشخص است  و آقای عارف سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهند بود.


وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه برخی اشخاص و گروه‌ها قصد دارند فضای انتخابات را متشنج کنند، تصریح کرد: هم مردم ایران و هم گروه‌های سیاسی رشید هستند و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. تمام فعالان سیاسی فهیم هستند و حیف است محیط به این خوبی را با این حرف‌ها خراب کرد.





تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن