تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند گام ساده برای کاهش سردردهای میگرنی


واضح آرشیو وب فارسی:پارسینه: سردردهای میگرنی با سایر صدمات یک تفاوت عمده دارد و آن هم این که عادات سالم در زندگی گاه باعث توقف این سردردها قبل از شروع می شود.
انتخاب شیوه زندگی سالم همچنین می تواند فرکانس و شدت میگرن را کاهش دهد. در واقع دانستن این که چطور می توان با شیوه های زندگی سالم میگرن را مدیریت کرد، تاثیر بسیار بیشتری نسبت به مصرف داروها دارد و گاه می تواند موثرترین راه برای کنترل این بیماری باشد.
پیدا کردن یک محیط آرام
از اولین نشانه های شروع سردردهای میگرنی با فاصله گرفتن از فعالیت های معمول در صورت امکان، پیشگیری کنید:
چراغ ها را خاموش کنید چون میگرن اغلب به نور و صدا حساسیت نشان می دهد. استراحت در اتاق تاریک و ساکت و خواب یک راه حل خوب است.
از کمپرس های سرد و بسته های یخ برای کاهش و بی حس کردن درد استفاده کنید. با بسته های گرم نیز می توانید ماهیچه ها را شل کنید. دوش آب گرم یا حمام می تواند اثرات مشابه داشته باشد.
نوشیدنی های کافئین دار را در مقادیر کم بنوشید. کافئین به تنهایی می تواند دردهای میگرنی را در مراحل اولیه از بین ببرد یا اثراتی مثل استامینوفن یا آسپرین داشته باشد. البته مراقب باشید چون نوشیدن بیش از حد کافئین می تواند منجر به سردردهای بعدی شود.
خوب بخوابید
میگرن ممکن است شروع خواب شما را با مشکل مواجه کند و یا ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ]

چهارشنبه ، ۱۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پارسینه]
[مشاهده در: www.parsine.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن