تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون راهبردی قوه قضائیه: استقلال قوه قضائیه یکی از مهم‌ترین ارکان دستگاه قضایی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون راهبردی قوه قضائیه:
استقلال قوه قضائیه یکی از مهم‌ترین ارکان دستگاه قضایی است
معاون راهبردی قوه قضائیه، استقلال قوه قضائیه را یکی از مهم‌ترین ارکان دستگاه قضایی دانست و گفت: خوشبختانه در بخش حوزه عملکردی بر اساس ارزیابی‌ها، عملکردها بالاتر از حد انتظار بوده است.

خبرگزاری فارس: استقلال قوه قضائیه یکی از مهم‌ترین ارکان دستگاه قضایی است



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدباقر ذوالقدر دقایقی پیش در نشست مشترک معاونت راهبردی قوه قضائیه و معاونان برنامه‌ریزی دادگستری‌های سراسر کشور در مجتمع میلاد مشهد با اشاره به اقدامات راهبردی قوه قضائیه در سال‌های اخیر اظهار کرد: اساس کار در دانشگاه قضایی برنامه‌ریزی و برنامه محوری است. معاون راهبردی قوه قضائیه با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه گفت: بخشی از این برنامه به اقدامات قوه قضائیه مربوط می‌شود که قوه قضائیه همچون گذشته به رسالت و برنامه‌هایی که به آن محول شده در این زمینه نیز تلاش می‌کند تا به خوبی وظایف خود را به انجام برساند. وی، ارتقای بهره‌وری را یکی از مهم‌ترین ارکان برنامه‌های قوه قضائیه دانست و تصریح کرد: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که قوه قضائیه با هدایت آیت‌الله آملی لاریجانی در بهره‌وری در کشور پیشتاز بوده که این امر حاصل تلاش مضاعف نیروهای دادگستری در سراسر کشور است. ذوالقدر تأکید کرد: کیفیت و کمیت کار قضات و کارکنان از کفایت آنها بوده که در ارزش‌ها و عملکردهای آنها مورد توجه قرار می‌گیرد، خوشبختانه در بخش حوزه عملکردی بر اساس ارزیابی‌ها، عملکردها بالاتر از حد انتظار است اما در بخش‌های دیگر عملکردها در بخش انتظار نبوده و باید بیشتر تلاش شود. معاون راهبردی قوه قضائیه با اشاره به شرح وظایف معاونت برنامه‌ریزی ادامه داد: معاونان برنامه‌ریزی در دادگستری استان‌ها زیر نظر معاونت راهبردی قوه قضائیه در هر استان فعالیت می‌کنند، بنابراین تمام وظایفی که معاونت راهبردی قوه قضائیه نسبت به سراسر کشور بر عهده دارد، معاونت برنامه‌ریزی همان وظایف را در سطح حوزه قضایی استان بر عهده دارد. وی، استقلال قوه قضائیه را یکی از مهم‌ترین ارکان دستگاه قضایی دانست و گفت: یکی از بخش‌های تشکیل‌دهنده قوه قضائیه استقلال مالی است و در این زمینه پیشنهادات خوبی ارائه شده که امیدواریم دولت نیز ما را در این مسیر همراهی کند. ذوالقدر با اشاره به شأن و جایگاه قضایی استان‌ها اظهار کرد: بر اساس آئین‌نامه جدید به دنبال ایجاد انسجام هر چه بیشتر بین اقدامات سازمان‌های تابعه قوه قضائیه با مرکزیت و محوریت دادگستری‌های سراسر کشور هستیم.

94/10/16 - 11:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن