تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه القاعده به داعش درباره ایران


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: «القاعده نامه ای به گروهک تروریستی داعش با موضوع ایران ارسال کرده که از زبان ابومحمد عدنانی سخنگوی داعش به جزییات این نامه اشاره شده است.»
نامه القاعده بعد از شکست های پی در پی مقامات امنیتی عربستان در مبارزه با گروهک تروریستی داعش ، رسانه های وابسته به رژیم سعودی بارها آسمان ریسمان کرده اند تا این گروهک را به شکلی هماهنگ با ایران جلوه دهند.
 
اخیر سلمان الانصاری تحلیلگر برجسته سعودی در ادعایی بی اساس گفته داعش توافق ضمنی با ایران دارد به همین خاطر ایران را هدف حملات تروریستی خود قرار نمی دهد.
 
این دفعه هم سایت شبکه العربیه طی ادعای عجیبی گزارش داده که القاعده با گروهک داعش درباره حمله نکردن این گروهک به ایران به توافق رسیده است.
 
شبکه سعودی العربیه در این رابطه ادعا کرد: «القاعده در سال 2014 نامه ای به  داعش نوشته که در این نامه خواستار شد هیچگاه نیروهای داعش ایران یا منافع این کشور در خارج را هدف قرار ندهند.»
 
العربیه که این نامه را به پیام صوتی ابو محمد العدنانی سخنگوی داعش مستند کرده در ادامه ادعا کرد: «القاعده در این نامه هدف از دور شدن داعش از حمله به ایران را حفظ خطوط حمایتی القاعده اعلام کرده که ایران به ارائه این خطوط حمایتی به القاعده متعهد شده است.»لازم به ذکر است که این ادعاهای بی اساس رسانه های وابسته به آل سعود بعد از آن مطرح می شود که عربستان نتوانست تا با ادعای وجود هماهگی مستقیم ایران با داعش کاری از پیش ببرد به همین خاطر در ادعای جدیدی از وجود واسطه میان هماهنگی داعش با ایران سخن به میان آورده است.
باشگاه خبرنگارانمطالب مرتبط:تزیین‌ ماشین عروس گروهک تروریستی داعش +عکساعدام یک نظامی ایرانی توسط گروهک تروریستی؟! + عکسدختر صدام به گروهک داعش پیوست! +عکس


چهارشنبه 16 دی 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن