تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819451131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سیستان و بلوچستان: کلید ارتباط ایران و افغانستان زبان واحد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار سیستان و بلوچستان:
کلید ارتباط ایران و افغانستان زبان واحد است
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه زبان واحد کلید ارتباط ایران و افغانستان است، بر ضرورت تامین امنیت رانندگان ایرانی تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: کلید ارتباط ایران و افغانستان زبان واحد است



به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، علی‌اوسط هاشمی در دیدار با خانم فوزیه احسانی رئیس اداره قوانین و ارتباط خارجه وزارت ترانسپورت و هوانوردی جمهوری اسلامی افغانستان با اشاره به مشترکات فرهنگی دو کشور گفت: افغانستان در دایره فرهنگ کشور ایران قراردارد و در هیچ جای دنیا کشوری نمی‌تواند چنین سرمایه‌ای به دست آورد و من دنبال این هستم که رابطه‌ام را با کشور افغانستان مثل جریان آب روان کنم. وی با اشاره به حجم بالای مراودات مرزی بین دو کشور گفت: تمام ارگان‌ها برای تسهیل در روابط  تجاری و حمل و نقلی  بین دو کشور تلاش کنند و دراین ارتباط باید تا جایی که امکان باشد حتی در حد اصلاح قوانین از خود انعطاف نشان دهیم. استاندار سیستان و بلوچستان به ظرفیت‌های بالای بندر چابهار به عنوان یک فرصت اشاره کرد و افزود: با صرف هزینه‌های چندین میلیاردی در این بندر ظرفیت آن در سال آینده به 6 میلیون تن در سال خواهد رسید و افغانستان از این ظرفیت استفاده لازم را ببرد. هاشمی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که شهر جدید صنعتی مشترک در سیستان با افغانستان را ایجاد کند. وی با اشاره به اینکه زبان واحد کلید ارتباط ایران و افغانستان است، بر ضرورت تامین امنیت رانندگان ایرانی تاکید کرد و گفت باید مراقب باشیم زیرا که بیگانگان به دنبال سوء استفاده از این موضوع به جهت ایجاد جای پا برای خودشان هستند.

94/10/16 - 09:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن