تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرت سپاه دشمن را مرعوب مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قدرت سپاه دشمن را مرعوب مي‌كند
رئيس مجلس شوراي اسلامي در بازديد از مراكز موشكي سپاه با بيان اينكه قدرت سپاه دشمن را مرعوب مي‌كند، بر حمايت بيش از پيش مجلس از اعتبارات موشكي در برنامه پنج ساله ششم تأكيد كرد.
به گزارش فارس، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در جريان بازديد از يكي از پايگاه‌هاي موشكي سپاه در جمع فرماندهان و كاركنان اين مراكز، توانمندي سپاه را قابل تحسين خواند و گفت: روحيه انقلابي، اخلاص، توكل بر خدا و همچنين فرهنگ حاكم بر سپاه همراه با پيشرفت‌هاي علمي و تكنولوژيكي، امروز قدرتي از سپاه ساخته كه دشمن را مرعوب نموده است. وي تصريح كرد: پيشرفت‌هايي كه اكنون در سپاه در زمينه‌هاي مختلف روي داده موجب خوشحالي همه دوستداران نظام و كشور است و اين مهم‌ترين عامل بازدارندگي است كه باعث ايجاد امنيت و صلح در كشور و منطقه مي‌شود. لاريجاني در بخشي از سخنان خود به حمايت بيش از پيش مجلس شوراي اسلامي از اعتبارات موشكي در برنامه پنج ساله ششم تأكيد كرد.

منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن