تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804689172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناجا: پدیده های اجتماعی نباید به امنیتی تبدیل شوند/ یک برخورد نابجا یک موضوع محلی را به ملی تبدیل می کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ناجا: پدیده های اجتماعی نباید به امنیتی تبدیل شوند/ یک برخورد نابجا یک موضوع محلی را به ملی تبدیل می کند
جانشین فرماندهی ناجا بر لزوم شناخت نشانه های بحران و فتنه در صحنه انتخابات آتی تاکید کرد.
آفتاب : سردار اسکندر مومنی در آیین اختتامیه هفتمین دوره بصیرت که به صورت متمرکز در قم برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت الله نمر به به سیاست های رژیم آل سعود در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: با این حال استکبار جهانی و بخصوص آمریکا حقوق بشر را در ایران مطرح می‌کنند، سلاح هسته‌ای برای آنها مهم نیست بلکه به دنبال تسلط بر منطقه و دنیا هستند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به روشنگری این سیاست ها می پردازند، افزود: با تصویب برجام موضوعات بین ما با دشمنان خاتمه پیدا نمی‌کند و هدف دشمنان تحمیل فرهنگ منحط غربی و تسلط بر منابع نفت و گاز است.

مومنی تاکید کرد: ایران به طور جدی با این سیاست مخالفت اساسی داشته و ایستاده است.

وی با بیان اینکه حوزه فضای مجازی و سایبر در دایره تحریم‌های دشمنان قرار نمی گیرد تا بتوانند تاثیرات خود را بر امنیت داخلی و عمومی بگذارند، گفت: هر کجا ما آماده و در صحنه بودیم یا توطئه ای شکل نگرفت و یا با کمترین هزینه دفع شد.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه توافق برجام تاثیری در دشمنی ها با جمهوری اسلامی ندارد، گفت: یکی از موضوعات در پیش‌رو، انتخابات است که باید تهدیدات را بشناسیم و ایجاد آمادگی کنیم.

وی در ادامه بر لزوم شناخت نشانه های بحران و فتنه در صحنه انتخابات در سال جاری تاکید کرد و گفت: عوامل نفوذ، اعتماد مردم را نشانه می گیرند و قبل از پایان رأی ریزی مردم، اعلام پیروزی می کنند.

مومنی سپس بر موضوع سلامت انتخابات تاکید کرد و با بیان اینکه انتخابات آزمون بزرگی است، گفت: باید برنامه ریزی های لازم را انجام داده و در این مسئولیت، موفق عمل کنیم.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا گفت: بخشی از سیاست های آمریکا در منطقه توسط عربستان اجرا می شود و آل سعود با راه‌اندازی گروه های تکفیری از آنان حمایت می کند تا منطقه و جهان را به خود مشغول کنند.

وی در ادامه بر لزوم هوشیاری بیشتر در این رابطه تاکید کرد و افزود: باید عناصر اطلاعاتی نیروی انتظامی و بخصوص پلیس فتا هماهنگی لازم را با سایر دستگاه های امنیتی در کشور داشته باشند.

مومنی با بیان اینکه دشمنان می خواهند جامعه را دو قطبی کنند، گفت: پلیس باید آمادگی لازم را داشته باشد، استکبار هرکجا که به نفعش باشد از القاعده حمایت می کند و هرکجا که منافعش در خطر باشد دست از حمایت از این گروه، بر می دارد. آل سعود روزانه اعدام های زیادی در کشورشان انجام می دهند و همه به طور علنی از این سیاست حمایت می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، سپس به موضوع جرایم عمومی اشاره و با بیان اینکه مردم به صورت عینی آن را لمس می کنند بر کاهش سرقت در این رابطه تاکید کرد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در حوزه اجتماعی باید بر افکار عمومی تاکید کرد، گفت: امروز بدون رسانه هیچ طرحی پایدار نیست.

مومنی با اشاره به اینکه یگان ویژه حرفه ای ترین یگان در نیروی انتظامی است، افزود: یک برخورد نابجا به سرعت یک موضوع محلی را به ملی تبدیل می کند.

وی با تاکید بر اینکه شناخت محیط و پدیده اجتماعی مهم است، گفت: پدیده های اجتماعی نباید به امنیتی تبدیل شوند.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه بر لزوم آموزش در ناجا تاکید کرد و با بیان اینکه رمز آموزش تکرار است، افزود: آموزش یک بخش مانند سایر بخش ها نیست بلکه در بخش های مختلف امور، نقش دارد.

وی با اشاره به اینکه در بحث آموزش عزم ناجا جدی است، به موضوع مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر اشاره کرد.

مومنی با تاکید بر اینکه موضوع امنیت اخلاقی در جامعه هیچ وقت نباید فراموش شود، گفت: امنیت اخلاقی یکی از ماموریت های پلیس است و باید دقت کنیم تا تنش زا نباشد.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه یکی از مولفه‌ها در رزم، انگیزه است و ایجاد انگیزه در کارکنان باید به طور دائم جاری و ساری باشد، بر لزوم توجه به کارکنان زیر مجموعه و روحیه آنها تاکید کرد و گفت: در نیروی انتظامی مجموعه‌های عقیدتی سیاسی، حفاظت، مرزبانی، یگان ویژه و فرماندهی یک مجموعه هستند.








تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن