تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات مردم بیرجند در محکومیت اعدام شیخ نمر/تقویت گفتمان بیداری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حضور باشکوه مردم صورت گرفت؛
تظاهرات مردم بیرجند در محکومیت اعدام شیخ نمر/تقویت گفتمان بیداری

اعتراض مردم بیرجند به شهادت شیخ نمر


شناسهٔ خبر: 3017603 - سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
استانها > خراسان جنوبی

بیرجند- مردم بیرجند در اعتراض به شهادت عالم مؤمن و مظلوم عربستان حضرت آیت‌الله شیخ نمر توسط وهابیون آل سعود تظاهرات کردند. به گزارش خبرنگار مهر، در پی اعدام عالم مؤمن و مظلوم عربستان آیت‌الله شیخ نمر توسط  وهابیون آل سعود صبح سه‌شنبه مردم بیرجند در تظاهراتی این اقدام را محکوم کردند. در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و مردم همیشه درصحنه بیرجند برگزار شد، تظاهرکنندگان با شعار« آمریکا ننگت باد، آل سعود شرمت باد؛ مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود و مرگ بر وهابی» انزجار خود از جنایات اخیر آل سعود در منطقه را فریاد زدند. مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: تسلیت شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، شهید راه عزت و راه ایستادگی در برابر ظلم، شهید راه مقاومت در راه عهده و پیمان الهی و شهید راه امربه‌معروف و نهی از منکر را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و همه مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کنیم. حجت‌الاسلام کاظم لطفیان بیان کرد: در تحلیل این اجتماع بابرکت امام صادق (ع) می‌فرمایند: هرکس قطره اشکی برای خون که در راه ما ریخته شده و برای حقی که در دنیا پایمال شده است، بریزد خداوند او را در بهشت همراه ما می‌کند.

شهادت شیخ نمر گفتمان بیداری اسلامی را تقویت می‌کند وی ادامه داد: امروز سند معیت و همراهی شما مردم با خاندان پیامبر(ص) امضا می‌شود. مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان اینکه جنایاتی که امروز در منطقه اتفاق می‌افتد در امتداد جنایات تاریخی آل سعود است، بیان داشت :آل سعود در این مسیر عقد اسلام، عقد امامت، ولایت و اخوت و برادری را در دنیای اسلام زیرپا گذاشته است. لطفیان بابیان اینکه ما در دایره ولایت ولی خدا برای دفاع از مظلومان به صحنه آمده‌ایم، بیان داشت: تا آخرین لحظه خونمان در مسیر دفاع از معنویت و خروش علیه ظلم و استبداد خواهم ایستاد. وی با اشاره به اینکه معتقدیم این شهادت‌ها گفتمان انقلاب اسلامی، مقاومت اسلامی، و بیداری اسلامی را تقویت می‌کند، عنوان داشت: خون شهید نمر و همه خون‌هایی که در این مسیر ریخته شده است، بنیان‌های فروریخته سیاست در جهان را بر مبنای تفکر اسلامی احیا می‌کند. مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت: ما معتقد هستیم که خون شهدای مقاومت نیروهای تراز جبهه اسلامی را به صحنه می‌آورد و آخرین تیر را به طناب پوشیده رژیم جنایتکار آل سعود را خواهد کوبید.

شهادت شیخ نمر وجدان‌های خفته را بیدار می‌کند لطفیان اضافه کرد: ما معتقدیم در ولایتمداری، منزلت دین‌داران و منزلت انقلابیون در دنیا رفعت پیدا خواهد کرد و وجدان‌های خفته را بیدار می‌کند و مردم دنیا به‌ویژه ملت‌های مسلمان با نگاه به شاخص ولایت مجدداً در مسیر تشخیص حق و باطل قرار می‌گیرد. وی بابیان اینکه پیام ما به استکبار این است که نقشه راه را از قرآن پیدا کنید  و سراغ غربی‌ها نروید، بیان کرد: آنچه امروز در عربستان اتفاق می‌افتد نقشه راهی است که اسپایدر برای آن‌ها تدوین می‌کند که اگر می‌خواهد عربستان قدرت اول منطقه شود باید ذرات خانه‌های هسته‌ای خود را تقویت کند و امروز همه ذرات خانه‌های اسرائیل با پول عربستان تقویت می‌شود. مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین باراهنمایی‌های غربی بعد از جنابت‌های عربستان در منطقه قورباغه‌های هفت‌تیرکش از اطراف ملت ایران خارج شدند اما پیام ما به آن‌ها این است که نیروی بزرگ شما 37 سال نه‌تنها ارتباط خود را با ما قطع کرد بلکه در مقابل ما ایستاد. لطفیان اضافه کرد: اما امروز می‌بینیم که با خفت و خواری به سمت ما آمده‌اند و با لطف خداوند خون ملت مظلوم یمن، سوریه و عراق دامن عربستان را خواهد گرفت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن