تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817097630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تعطیلی کارخانه ریخته گری پیوسته سهند 700 نفر به تعداد بیکاران زنجان اضافه شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با تعطیلی کارخانه ریخته گری پیوسته سهند
700 نفر به تعداد بیکاران زنجان اضافه شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تعطیلی کارخانه ریخته‌گری پیوسته سهند زنجان خبر داد و گفت: تعداد ایرانیان شاغل در این کارخانه 700 نفر بود.

خبرگزاری فارس: 700 نفر به تعداد بیکاران زنجان اضافه شد



ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تعطیلی کارخانه سهند زنجان اظهار کرد: اخیرا برخی از واحدها به غیر از کارخانه سهند نیز تعدیل نیرو کرده‌اند، اما چون سهند جلو چشم است، همیشه مورد توجه بوده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بسیاری از کارخانه‌ها قراردادها بین کارفرما و کارگر یک ماهه است، اضافه کرد: بر اساس آمار در حال حاضر 55 هزار تن شمش چدن در حیاط کارخانه است که ارزش ریالی آن 40 میلیارد تومان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز این چدن‌‎ها به فروش نرفته است، تصریح کرد: سرمایه‌گذار کارخانه نیز قبل از تعطیلی کارخانه، حساب و کتاب کرده است که بتواند 15 روز نیز با کارگران کار کند.
این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از کارگران حاضر به عقد قرارداد 15 روزه نشده‌اند، بیان کرد: کارگران از صاحب کارخانه خواسته‌اند، قرارداد یک ماهه ببند که آن هم نبسته است.
وی با اشاره به اینکه طبق آمار 700 ایرانی و 200 نفر چینی در این کارخانه مشغول به فعالیت بودند، گفت: چینی‌‎ها کارشان در این کارخانه به پایان رسیده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از کارخانه‌های فعال در استان متعلق به بخش خصوصی است، اضافه کرد: اما برای کاهش بیکاری و همچنین کمک به اقتصاد این کارخانه‌ها از سوی بخش دولتی نیز اقداماتی انجام شده و در این راستا نامه از وزیر صنعت گرفته شده است که بخش عمده از شمش چدن گرفته شود، اما چون اینها چون غیرایرانی هستند، تعاملات خرید و فروش آنها ضعیف بوده است.
این مسئول با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌‎های صاحب این کارخانه این است که یک نفر که با آنها شریک شود، گفت: به نظر من این تعطیلی مقدمه آن کار است که گویا قرار است، با فروش چدن‌های محوطه بخش عمده‌ای از بدهی‌ها را تصفیه کنند و سپس بقیه موارد را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه اینها به دنبال راهکاری برای فروش چدن هستند، گفت: این کارخانه‌ها خصوصی است و اگر هزینه نگهداری آن نباشد، سخت است.
وی با اشاره به اینکه قابلیت کنترل 20 تا 30 نفر وجود دارد، اما 700 نفر را نمی‌توان کنترل کرد، افزود: به همین دلیل است که مشکلاتی در این کارخانه به وجود آمده است.
به گزارش فارس، شرکت ریخته گری پیوسته سهند ایران توسط سرمایه گذار چینی و با حمایت دولت در اراضی روستای «کوسّه‌لر» واقع در شهرستان ایجرود استان زنجان احداث شده است.
این مجموعه توسط شرکت‌های چینی طراحی و تجهیزات نیز در شرکت‌های چین آماده و توسط پیمانکاران این کشور مونتاژ شده است. کارخانه ریخته‌گری پیوسته سهند که در سال 92 با سرمایه‌گذاری خارجی (سرمایه‌گذار چینی) تاسیس شده است، با اخذ جواز تاسیس در زمینه تولید شمش فولاد چدن آغاز به فعالیت کرده است. کارخانه ریخته‌گری پیوسته سهند با سرمایه‌گذار چینی به تولید انواع شمش چدن با ظرفیت اسمی 800 هزار تن در سال می‌پردازد. سرمایه‌گذاری ارزی این طرح 200 میلیون یورو است که 200 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانکی است و در 35 کیلومتری جاده زنجان به بیجار (شهرستان ایجرود) اجرایی شده است. اشتغالزایی این کارخانه 900 نفر در متراژ 185 هزار متر مربع در فاز نخست و سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای احداث آن 4 هزار و 503 میلیارد ریال است. به گزارش فارس، روز نهم آبان ماه سال جاری کارخانه ریخته‌گری فولاد سهند ایجرود با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس صندوق توسعه ملی و رئیس کل بانک مرکزی و جمعی از مسئولان استانی به صورت رسمی افتتاح شد، اما پس از گذشت کمتر از دو ماه درب این کارخانه به روی کارگران بسته شده و 700 نفر به جمع بیکاران زنجانی اضافه شد.

94/10/15 - 12:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن